EMK93 Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Jeg farget håret mitt fra lys blond til mørk brunrød for litt over 2 uker siden med hårfarve fra Garnier. Siden da har farven gått mer og mer ut, og det er nå blitt en ganske lys brunrød hårfarge. Nå ønsker jeg å bli blond igjen, men etter hva jeg har hørt er det nokså vanskelig å bli kvitt de røde pigmentene. Har tidligere hatt farget, mørkebrunt hår og så bleket det til platinablondt uten problem (utenom vanlig hårfarge slitasje). Nå lurer jeg på om noen andre har erfaring med å farge håret fra brunrødt til platinablondt, hvordan dette har endt. Jeg forstår at jeg antakeligvis må farge håret i 2-3 runder før det blir helt lyst blondt, men det er ikke noe problem. Del gjerne deres erfaringer, jeg er nysgjerrig på å høre hvordan det har gått med dere!
Kira-delta Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Er under samme prosess nå, fra rødbrunt til blond. Du kan lese litt om det i denne tråden:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=766447#entry13129360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå