Gå til innhold

Søvnproblemer, hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med innsoving. Har en baby og og det sier seg vel at det ikke er den beste kombinasjonen. Selv hvis pappaen tar babyen om natta, våkner jeg og hører skriking, sutring osv.

Sliter da med å sovne igjen hvis jeg først har våknet. Uansett om jeg har sovet en time eller tre. Det er så slitsomt, tidligere for en liten stund tilbake, kun e jeg sovne hvor som helst nesten. Da kunne jeg sovet når babyen sover på dagen og sånn, det går ikke nå. Da blir jeg bare liggende i senga og vente.

Tips? Kan ikke ta sovepille heller, dessuten har jeg prøvd det og våkner selvom.

Anonymous poster hash: ba477...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp lavendel-olje på Panduro hobby-butikk. Drypp fem-seks dråper på hodeputa så du kan ligge å lukte på det, så sovner du! Bare ikke vær for fokusert på at du har dryppet det på puta :P og pass på at du drypper et sted som nesa kan kjenne det, for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med å prøve lavendelolje. Det kan virke.

Jeg har brukt Tisserand sleep essential oil remedy. Det er en liten flaske med sånn deoderant "rulleball" på, som du smører på pulsområdene rundt omkring på kroppen.

Det kan iallefall få deg til å slappe mer av =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe en kun skal bruke etter avtale med lege? Mtp at du skriver pulsområdene. Trekker det inn i kroppen? Jeg går på medisiner.

Anonymous poster hash: ba477...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe en kun skal bruke etter avtale med lege? Mtp at du skriver pulsområdene. Trekker det inn i kroppen? Jeg går på medisiner.

Anonymous poster hash: ba477...025

Nei lege behøves ikke, det er lavendelolje, og ja det trekker jo inn i huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...