Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 ...og den er kjempegod - anbefales! En smak for oss som er litt viderekomne i barnekaviarenes verden.
Gjest Inggolf Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 (endret) Enig Hoppe! Jeg bruker bare disse (ost og kaviar er det eneste pålegget jeg spiser) Nr 1 synes jeg er litt svak Nr 2 er passe men det er så mye salt i den at jeg hovner sånn opp (men ja, jeg bruker ganske mye pålegg på ) Nr 3 synes jeg har altfor intens røyksmak Konklusjon; det beste er Nr.1 med et kryss av Nr 3 over slik at den blander seg litt inn Hvilken liker du best? (De er foresten ikke så nye lengre..) Endret 20. august 2013 av NozMonster
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2013 Det er sikkert bare meg som er litt sen i avtrekket og tror at de er nye. Jeg liker ikke mengder, nettopp fordi det blir for mye salt, men når jeg har det på skive med ost f.eks. bruker jeg å sette små prikker langs ytterkanten (jupp, det hender at jeg er litt kunstnerisk av meg) nettopp for å få en ren ostesmak innerst på skiva. Vekselvis smak, altså. Likte faktisk veldig godt den med mest røyksmak jeg. Eller jeg liker dem alle, faktisk. Det finnes en i et lite glass med skrukork også, og den er en kremete selskapsvariant og den fryder innimellom den også. Kaviar er godt!
Gjest Inggolf Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 bruker du kaviaren oppå osten altså Hoppe? Heheee... det er jo helt feil Jeg liker ihvertfall å ha den under osten jeg (men jeg bruker litt mer enn bare noen prikker langs kanten) for hvis jeg har den oppå så synes jeg at det blir litt vondt i ganen på en merkelig måte (fordi kaviaren treffer rett oppi ganen der). Ja, vi har vel alle våre rare ting 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2013 Altså, den kan jo brukes på flere måter, men jeg liker å se den fine fargen. Om jeg skal slå meg løs, har jeg først skive, smør, gulost, noen skiver med fiskepudding og agurk oppå der igjen fordi det balanserer/ mildner smaken av det salte... DET er godt det!
Kamikatze Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Kaviar og majones sloppy sammenrota, med litt smørstekt kortklippet kruspersille, klint utover en blodfersk grov grovbrødskive, fortrinnsvis serie-inntatt foran varmen fra levende ild etter en foregående strabasiøs tur i vinterlandskap. Det, må vel være tilstrekkelig til å gjenopplive denne tråden, eller? 1
Severus Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Har dere prøvd Melbukaviar? Den skal vist være bedre enn Mills. Den skal vist ikke smake så salt som Mills.
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2013 Takk til en lenge fraværende Kami for innspillet. (hvor i alle dager har du blitt av, kamerat?) Har ikke sett den, Vex. Skal legge det på minnet og kjøpe om jeg ser den.
Severus Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 http://www.melbukaviar.no/default.asp?pageid=18417 Her er utsalgssteder i Norge
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2013 Wow,- og takk for morgensørvis, Vex! Da skal jeg kjøpe den når gammeltuben begynner å bli tom igjen.
Gjest Inggolf Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 (endret) Har dere prøvd Melbukaviar? Den skal vist være bedre enn Mills. Den skal vist ikke smake så salt som Mills. Ja, men det forble med den ene tuben for jeg synes ikke den var noe særlig i det hele tatt... Ikke direkte vond, men kommer aldri til å kjøpe den igjen. Jeg savner "krusedull"-kaviaren jeg! Ost og kaviar kvist sammen i samme tube. Endret 7. november 2013 av NozMonster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå