Gå til innhold

Må bytte behandler igjen


Fremhevede innlegg

Skrevet

Går til samtaler på vop, og har gjort det de siste tre årene, har hatt 7 forskjellige behandlere, og må nå bytte IGJEN! Er dette vanlig? Er det vanlig at man plutselig flytter behandlere over til andre avdelinger sånn at pasientene til stadighet må bytte?

Er jo så frustrerende å måtte bytte behandler igjen, jeg bruker gjerne litt tid på å bli kjent med folk og åpne meg, og det er ikke så veldig morsomt å måtte bruke tid på å finne kjemien med en ny behandler igjen. :(



Anonymous poster hash: 95341...5ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en klage til ledelsen.

  • Liker 1
Skrevet

Det er vanlig å måtte bytte behandler ofte, ja. Jeg har hatt med et tosifret antall personer å gjøre de siste tre årene, blir sprø.



Anonymous poster hash: 7df4e...ca5
Skrevet

Det er vanlig å måtte bytte behandler ofte, ja. Jeg har hatt med et tosifret antall personer å gjøre de siste tre årene, blir sprø.

Anonymous poster hash: 7df4e...ca5

Vet du hva grunnen til det er, at det blir byttet behandler såpass ofte? :)

Jeg er ganske uerfaren og lurer dermed på dette...

Anonymous poster hash: e992c...388

Skrevet

Det er vanlig å måtte bytte behandler ofte, ja. Jeg har hatt med et tosifret antall personer å gjøre de siste tre årene, blir sprø.

Anonymous poster hash: 7df4e...ca5

Jeg har hatt samme person i 3 år, med innslag av to andre som jobber med et litt annet felt. Så har bare de 3 å forholde meg til. Kan ikke se hvordan det skal være normalt å bytte så ofte.

Anonymous poster hash: e4611...4b1

Skrevet

Jeg har hatt fire forskjellige behandlere de siste 6 årene...



Anonymous poster hash: b3bcd...dad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...