Gå til innhold

København - restaurant og aktivitet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg :)

Vi er 17 stk som skal på jobbtur og jeg har fått jobben med å finne bord til middag fredag og lunsj lørdag. Til middag tenker jeg en restaurant med 4-6 retters meny, på rundt 1000,- per pers for mat og vin. Ikke alt for stiv stemning og helst i gåavstand fra tivoli/sentrum. Og hvis dere vet om et bra sted vi kan gå ut og ta en drink eller to etterpå så hadde det vært strålende!

Lunsj er litt mer laidback, men burde være mulighet for bordbestilling siden vi er så mange.

Det hadde også vært veldig fint hvis noen hadde forslag til hva vi kan gjøre på lørdagen, har hele dagen i byen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Når dokke likevel er i Tivoli ville eg valgt enten lunch eller middag på Nimb, restauranten som ligg i løkkuppelhuset i Tivoli. Der er det førsteklasses mat, service og det er deilig å sitte høgt heva over støyen i tivoli og sjå ned på det heile.

Skrevet

Takk, skal sjekke ut den til lunsjen :)

Skrevet

Reef n' Beef

Skrevet (endret)

Den blå planet, et akvarium, ligger ikke så langt fra flyplassen. Veldig fint og verdt å se.

Den beste matopplevelsen vi har hatt i København er på en liten kafè, ligger i Vesterbrogade og heter Café Obelix.

Hold dere lang unna Jensens bLøffhus i allefall!

Dyreparken er også verdt å besøke =)

Endret av Avalon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...