AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Jeg vil så gjerne ha lyst til å leve, men jeg har ikke det nå. Alt er bare så håpløst, ingenting fungerer i livet mitt og jeg har ingenting å glede meg over. Hvordan få tilbake lysten til å leve, før jeg gir opp..? Jeg har vært syk i mange år, men ingen kan eller vil hjelpe meg. Føler meg helt overlatt til meg selv, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette på egenhånd.. Anonymous poster hash: b8062...799
superpuma Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Det finnes ingen "oppskrift" jeg kan gi deg for å få lysten til å leve tilbake. Tror de aller fleste har det sånn av og til, noen kanskje oftere enn andre. Virker på deg som kanskje du er en av dem. Kanskje du har opplevd mange endringer i livet? Kanskje du ikke føler at det skjer så mye? Kanskje du savner noen å dele ting med? Eller kanskje du kan finne noe du liker å gjøre? Kast deg ut i det, selv om det er skummelt og du føler deg alene og ensom. Det kommer til å bli mye enklere etterhvert, og du får masse erfaringer. Mange er i lignende situasjon som deg. Har selv vært der, så ikke bekymre deg! Dette skal du klare å gjøre noe med :-) Oppdater på hvordan det går da!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver da jeg har vært syk i mange år. Men ingen kur finnes og ingen (nesten) bryr seg nevneverdig. Hatt stunder der jeg har hatt lyst til å gi opp. Men slike saker som de tre jentene fra USA som ble funnet etter 10 år i fangenskap gir meg håp! Tenk hva de har gått igjennom og så kom dagen de er fri, og ser ut til å takle "det nye livet" godt. DET gir meg håp b.la. Dagen vil komme til oss også en dag det er bare å holde ut de dårlige, og jeg har hatt maaange av dem. Anonymous poster hash: ac898...a8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå