AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Legger merke til at enkelte brukere her kan spy ut så mye eder og galle å være direkte ufine mot andre, å likevel blir ikke deres innlegg moderert. Men, hvis noen prøver å påpeke dette, ja da blir man moderert å innlegg fjernet. Jeg trodde virkelig ikke at det var tryne-tillegg her, men det er helt tydelig at det er. Hva skal man gjøre for å bli en av de "aksepterte" av moderatorene her? Vet at flere andre har reagert på nettopp det samme. Kan dere ikke bare skrive i infoen at denne guiden kun er for spesielt inviterte? Anonymous poster hash: 5c841...464 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Gjesp, hvorfor bryr du deg? "Buhu, moderatorene liker meg ikke!" Anonymous poster hash: d0d3e...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Gjesp, hvorfor bryr du deg? "Buhu, moderatorene liker meg ikke!" Anonymous poster hash: d0d3e...8ca Det er vel ikke akkurat det at moderatoren ikke liker ts, men at det er irriterende at noen slipper unna med ALLT! Anonymous poster hash: a1134...7e2 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Det er vel ikke akkurat det at moderatoren ikke liker ts, men at det er irriterende at noen slipper unna med ALLT! Anonymous poster hash: a1134...7e2 Hvorfor er det så irriterende? Må ærlig talt si at jeg ALDRI har irritert meg over om enkelte innlegg ikke blir fjernet. For min del synes jeg heller dette forumet er overmoderert. Anonymous poster hash: d0d3e...8ca 1
tøydokka Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Synes det modereres for mye, som om de som leser her er komplett evneveike og trenger beskyttes for all slags inntrykk.. 2
Larsern Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Legger merke til at enkelte brukere her kan spy ut så mye eder og galle å være direkte ufine mot andre, å likevel blir ikke deres innlegg moderert. Men, hvis noen prøver å påpeke dette, ja da blir man moderert å innlegg fjernet. Jeg trodde virkelig ikke at det var tryne-tillegg her, men det er helt tydelig at det er. Hva skal man gjøre for å bli en av de "aksepterte" av moderatorene her? Vet at flere andre har reagert på nettopp det samme. Kan dere ikke bare skrive i infoen at denne guiden kun er for spesielt inviterte? Anonymous poster hash: 5c841...464 Du kommer unna med litt mer hvis du skriver under nick og ikke 'anonym bruker', antagelig fordi den funksjonen allerede brukes veldig ofte av de som er ute etter å skrive piss og lage kvalm (trolling). Men, jeg har også lagt merke til at enkelte brukere kommer unna med mye usakligheter og avsporinger i diskusjoner uten at det slås ned på; but who cares? Se stort på det og spør deg selv om du virkelig vil ta fra disse menneskene som ofrer så mye av sin fritid på å krangle på nettet gleden av å gjøre nettopp det, kanskje er det den eneste gleden de har her i livet
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Internettdiskusjoner er VIKTIG! Anonymous poster hash: d0d3e...8ca 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå