Gå til innhold

Silikon, men vil ha flere barn senere...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter som jeg fikk i ung alder. Jeg hadde en veldig fin kropp før graviditeten og puppene var helt supre. Kroppen er forresten fortsatt fin... Men puppene derimot!!! De er helt flate og veldig lange.. Ikke pene med andre ord. Jeg vil ha flere barn senere i livet, om rundt ti år kanskje.. Jeg har en kjæreste som elsker meg og han elsker puppene mine så dette er ikke for hans skyld. Jeg vil ha silikon(skal ha), men jeg er usikker på hvordan det blir når Jeg en gang skal amme igjen? Får babyen mindre melk? Er det farlig for babyen? Hvordan blir puppene etter amming? Nå bruker jeg 85D, høres kanskje ut som jeg har store pupper men jeg bare ruller de inn i bhen...

Anonymous poster hash: 58434...e12

Videoannonse
Annonse
Gjest Riskjeks
Skrevet

Da tar du IKKE silikon nå. Og om ti år har du nok ombestemt deg mtp det uansett.

Skrevet

Jeg har tatt silikon og ønsker flere barn.

Jeg ventet ikke fordi jeg ikke vet om jeg noen gang kommer til å få flere barn fordi barnet jeg har fra før krever en del og vi må se an om han blir bedre.

Kunne selvfølgelig ventet, men var også plaget fysisk pga skjevhet og størrelseforskjell. Ingen bher passet og jeg fikk veldig vondt i skuldre og nakke samt at alle bher gnagde noe forferdelig fordi de ikke satt ordentlig på.

Det vil bli litt mindre plass til melk, man får lettere melkespreng og sjangsen for hard kapsel øker en del. Også risikerer man jo at brystene vil endre utseende igjen og at man da blir misfornøyd med det.

Jeg følte at jeg heller ville operere nå og ta det som det kom om vi en gang i fremtiden kom til å planlegge et barn til, istedenfor å være plaget i mange år også finne ut at vi ikke skal ha flere barn.

Silikon er ikke farlig for babyen, kanskje det kan bli litt vanskeligere for babyen å få ordentlig sugetak om du har veldig sprengte bryster, men det kan man jo også få uten silikon og da er det jo bare å pumpe litt eller håndmelke før man legger til

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...