AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Det er min erfaring hvertfall. Har vært borti diverse menn fra Bærum og de har jo veldig små peniser Er dette tilfeldig? Anonymous poster hash: e0a21...abd
Gjest Bud Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Døh, hva trodde du? De går med rosa skjorter, pannebånd, drikker sjampis og spiser reker...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Døh, hva trodde du? De går med rosa skjorter, pannebånd, drikker sjampis og spiser reker... Haha! Tror du dette er forklaringen altså? Anonymous poster hash: e0a21...abd
Gjest Bud Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Haha! Tror du dette er forklaringen altså? Anonymous poster hash: e0a21...abd Ekte menn kler seg som damer og drikker melk med kaffe i..?
Drizzt Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Det er min erfaring hvertfall. Har vært borti diverse menn fra Bærum og de har jo veldig små peniser Er dette tilfeldig? Anonymous poster hash: e0a21...abd Ja, det er tilfeldig. Menn med små peniser finnes overalt. Menn med gjennomsnittlige eller store - også. Slapp av. 2
super-s Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Ja, det er et merkelig fenomen det der. Alle som bor i Bærum har små peniser. Tvert noen bosetter seg i det området, skrumper penisen deres inn! Det er ingen som vet hvorfor det skjer, men det skjer med absolutt alle. Så det er ikke tilfeldig at alle du har hatt sex med som er fra Bærum har små peniser. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Er det sukker-menn fra bærum du prater om? I så fall deler vi erfaring Anonymous poster hash: 7315f...e0b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Det er min erfaring hvertfall. Har vært borti diverse menn fra Bærum og de har jo veldig små peniser Er dette tilfeldig? Anonymous poster hash: e0a21...abd Omg, godt jeg ikke har ligget med så mange at jeg kan dele landet inn geografisk etter penis størrelser.... Det sier nok mest om den som fører statistikken, enn om utvalget. Anonymous poster hash: 56ae4...43f 1
Pseudonym Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 (endret) Du lurer altså på om du har grunnlag for å si at det er et representativt utvalg? De jeg har vært bortpå som er fra Bærum, har vært over gjennomsnittet. Det er ikke utelukkende positivt. Edit: Så ikke kommentaren over da jeg postet. Endret 19. august 2013 av Pseudonym
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Omg, godt jeg ikke har ligget med så mange at jeg kan dele landet inn geografisk etter penis størrelser.... Det sier nok mest om den som fører statistikken, enn om utvalget. Anonymous poster hash: 56ae4...43f Jeg har bare hatt samleie med en gutt fra Bærum,bare så det er sagt. Jeg har derimot sett noen andre Bærums-peniser og takket nei. Mens Asker-menn er hung like donkeys! Merkelig! Er det noen spesielle vitaminer Asker.mannfolka får i seg tro? Anonymous poster hash: e0a21...abd
Pseudonym Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Jeg har bare hatt samleie med en gutt fra Bærum,bare så det er sagt. Jeg har derimot sett noen andre Bærums-peniser og takket nei. Mens Asker-menn er hung like donkeys! Merkelig! Er det noen spesielle vitaminer Asker.mannfolka får i seg tro? Anonymous poster hash: e0a21...abd Jeg tror det er noe i vannet. Du skjønner, regjeringen har i all hemmelighet innført det nye penisdirektivet, som pålegger offentlige myndigheter å tilsette enten et penisforminskende eller penisforstørrende stoff i vannet. Formålet med direktivet, er å forske på om man burde forby bruken av disse stoffene. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Jeg tror det er noe i vannet. Du skjønner, regjeringen har i all hemmelighet innført det nye penisdirektivet, som pålegger offentlige myndigheter å tilsette enten et penisforminskende eller penisforstørrende stoff i vannet. Formålet med direktivet, er å forske på om man burde forby bruken av disse stoffene. Haha er det sant? Anonymous poster hash: e0a21...abd
Pseudonym Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Haha er det sant? Anonymous poster hash: e0a21...abd Ja. Helt sant. Alt du leser her på KG er sant. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #15 Skrevet 20. august 2013 Hatt sex med én mann fra Bærum før, og han hadde en veldig bra penis :D Han var ikke av den stereotypiske pappagutten da. Anonymous poster hash: 38fde...83a
Labbefrøken Skrevet 20. august 2013 #16 Skrevet 20. august 2013 Døh, hva trodde du? De går med rosa skjorter, pannebånd, drikker sjampis og spiser reker... Nå må du slutte å være så useriøs !! Reker er da kjempegodt :D 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå