Blod Skrevet 10. september 2013 #121 Skrevet 10. september 2013 Fysj som jeg gremmes over han som er med Svein. Det er ille når man er enda verre en Charter-Svein. Ja, uff jeg blir flau på hans vegne.. Hvis jeg hadde vært de jentene som satt ved dem vet jeg virkelig ikke hvordan jeg hadde reagert, så ekkelt!
#Sunrise Skrevet 10. september 2013 #122 Skrevet 10. september 2013 syns det er fint når den storfamilien kommer, fordi dem er normale i forhold til resten:P
Gjest Inggolf Skrevet 10. september 2013 #124 Skrevet 10. september 2013 Men disse folkene som melder seg på, kan jo ikke ha selvinnsikt i det HELE tatt? Skjønner at det er mye klipp og lim, men allikevel??Anonymous poster hash: c8f98...27b Det er kanskje ikke så lett for oss som helst unngår kameraer å forstå, men det er helt utrolig hvor intenst ønske noen har for å bli kjendiser, eller "kjendiser" da.. 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #125 Skrevet 10. september 2013 Det er kanskje ikke så lett for oss som helst unngår kameraer å forstå, men det er helt utrolig hvor intenst ønske noen har for å bli kjendiser, eller "kjendiser" da.. Det er sant. Hadde på en måte skjønt det om det var andre folk som meldte de på, men neida.. Disse menneskene har selv valgt å stå frem på tv foran hele Norges befolkning. Huff og huff, håper de blir veeeeldig flaue da de ser seg selv om ikke annet. Men nå har jo flere av de vært med på andre realityprogrammer før, der de heller ikke ble fremstilt så veldig bra. (Rannveig og Rikke) Anonymous poster hash: c8f98...27b 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #126 Skrevet 10. september 2013 Det er sant. Hadde på en måte skjønt det om det var andre folk som meldte de på, men neida.. Disse menneskene har selv valgt å stå frem på tv foran hele Norges befolkning. Huff og huff, håper de blir veeeeldig flaue da de ser seg selv om ikke annet. Men nå har jo flere av de vært med på andre realityprogrammer før, der de heller ikke ble fremstilt så veldig bra. (Rannveig og Rikke) Anonymous poster hash: c8f98...27b Hvem er rikke?Anonymous poster hash: c345e...e85
Miss_Sunshine* Skrevet 10. september 2013 #127 Skrevet 10. september 2013 Altså, jeg tror ikke jeg hadde sprudlet av glede over å ha måttet delt rom med Rannveig, men det virket ikke akkurat som de to andre jentene prøvde å gjøre situasjonen så mye bedre. De kunne iallefall latt være å skremme henne med de smådyrene, kan hende det hadde blitt litt mindre sutring fra henne da... 4
fresia Skrevet 10. september 2013 #128 Skrevet 10. september 2013 Hvem er rikke?Anonymous poster hash: c345e...e85 hun yngste av damene i storfamilien. hun har vært med på Unge Mødre
amylee Skrevet 10. september 2013 #129 Skrevet 10. september 2013 "Det er ett pattedyr" "eh, nei. Det er ett krypdyr?.." ..........
loffen Skrevet 10. september 2013 #130 Skrevet 10. september 2013 Uff, jeg hadde klikka jeg også over den fæle kakerlakken altså! Det skal jeg ærlig innrømme! *grøss* Tøff hun som tok den opp inni de glassene da.
Pringle Skrevet 10. september 2013 #131 Skrevet 10. september 2013 Huff, dette var smertefullt. Men "ikke noen utprega drittsmak på denna" kan bli et ikonisk uttrykk. 6
miramis Skrevet 10. september 2013 #132 Skrevet 10. september 2013 Hun fremstår ikke sånn!Anonymous poster hash: 70a26...e27 Jeg hadde heller ikke vært så glad hvis jeg måtte reise med white trash neket Rannveig. 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #133 Skrevet 10. september 2013 syns det er fint når den storfamilien kommer, fordi dem er normale i forhold til resten:P Åh, de er jo så harry at det gjør vondt!!Anonymous poster hash: 04e0b...68e 4
Samaysa Skrevet 10. september 2013 #134 Skrevet 10. september 2013 (endret) Ja, for noen harry mennesker den storfamilien er. Drar til Spania og tar med seg dressing og kaffe, og sitter og snakker om hvor fæle spanske menn er. Kan jo ikke akkurat si de ser ut som noen glansbilder selv der de sitter med rullings og cowboyhatt. Endret 10. september 2013 av Samaysa 11
*appifany* Skrevet 10. september 2013 #135 Skrevet 10. september 2013 Satt akkurat å så det på tv3play, og når Gunnar tok av så måtte jeg ta ut øretelefonene jeg hadde koblet til PC'n. Fy søren så flau jeg ble!
Pringle Skrevet 11. september 2013 #136 Skrevet 11. september 2013 Jeg klarte ikke se hele episoden. Foretrekker "Hitler - vondskapens karisma", den er koselig i forhold. 3
Gjest Byliv Skrevet 11. september 2013 #137 Skrevet 11. september 2013 syns det er fint når den storfamilien kommer, fordi dem er normale i forhold til resten:P Og det forteller LITT om hvilke mennesker som faktisk melder seg på slikt... 2
gladidag Skrevet 11. september 2013 #138 Skrevet 11. september 2013 ÅÅå kjæææære vene.... nettopp sett episode to...uff og uff...pinlig og litt underholdene.
The Kitten Skrevet 11. september 2013 #139 Skrevet 11. september 2013 De ser sikkert på det selv Jeg ser ikke noe galt i å innrømme at man følger med på dette jeg men, det er jo så herlig med så tragisk og enkel humor etter en lang dag.. Er litt deilig å kunne le av noen på deres bekostning i blant (de har jo tross alt valgt det selv...) Charterfeber burde ha gått flere ganger i uka! Det blir for lenge å vente helt til neste uke med å se hvordan dette her går... Som moren til ei venninne sa til oss en gang: Man skal aldri le av folk for hvordan de ser ut, men man kan le av det de gjør og det de har på seg, for det har de valgt selv! 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #140 Skrevet 11. september 2013 De bi guttene, de er homser eller hva? Anonymous poster hash: bc432...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå