AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #61 Skrevet 3. september 2013 Jeg har aldri sett på charterfeber, men måtte bare få med meg bloggerne. Jeg vet ikke om jeg likte det eller mislikte det. Man vil på en måte ikke se programmet, for man er klar over hvor tåpelig det er - men på den andre siden vil man se programmet fordi man vet hvor tåpelig det er. Jeg er såpass patetisk at jeg kommer til å fortsette å se på programmet bare for å føle meg forhøyet og klok. Jeg er egentlig ganske uintelligent, men jeg tar ihvertfall ikke med norsk kaffe, dressing og majones på sydentur. Og jeg drikker øl, ikke rusbrus. Og jeg bruker klær som passer, ikke barneklær. Anonymous poster hash: f6815...122 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #62 Skrevet 4. september 2013 for en stor drittunge hun rannveig er. gravid eller ei, hun har valgt å takke ja til dette er, og det er faktisk snakk om en jobb. det er ikke en sydentur hvor hun skal kose seg å bli brun, det er jOBB. hun skal ha et kameracrew etter seg, det må hun bare godta. hun har skrevet under på en kontrakt, og så sitter hun der som en drittunge og nekter å la seg intervjue. jeg har fulgt med på bloggen til både tcmn og rannveig og jeg skjønner jo nå at det er rannveig som er urimelig Anonymous poster hash: 02ad7...a79 10
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. september 2013 #63 Skrevet 4. september 2013 (endret) Herregud hvor finner TV3 disse folka hen? Jeg synes faktisk bi gutta var verst. Jeg trodde de alle var homo siden de sto å dusja sammen og vaska rumpene til hverandre, men han ene sa jo noe om at han hadde planer om å sjekke damer der nede. Hmm. Rannveig snakker så rart. Skjønner ikke mye av hva hun sier. Endret 4. september 2013 av Sunshine23 3
Gjest LadyAntebellum Skrevet 4. september 2013 #64 Skrevet 4. september 2013 (endret) Ny episode på viqplqy, denne er like ille, haha! Edit, mente selvfølgelig viaplay haha Endret 4. september 2013 av LadyAntebellum
Freaky Fly Skrevet 4. september 2013 #65 Skrevet 4. september 2013 Ny episode på viqplqy, denne er like ille, haha! Edit, mente selvfølgelig viaplay haha Åh, hadde jeg bare giddet å betale for det! Har dessverre brukt gratismåneden før..
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #66 Skrevet 4. september 2013 Omg hun derre Rannveig kan ikke være riktig god?? Bitcher over at bagasjen ble igjen i oslo. Vel sånt kan faktisk skje i Norge å. At hun fikk bagasjen neste dag var ikke godt nok. Det er ikke noe mer de kan gjøre, så klapp igjen. Storfamilen virker ekstremt harry da. Hjelpes meg. Anonymous poster hash: 065fe...aa3 4
Gjest Wanderlust Skrevet 4. september 2013 #67 Skrevet 4. september 2013 Jeg lo rått gjennom hele episoden. FOR noen mennesker! Rannveig syns jeg virker utrolig selvopptatt, og det at hun tar seg i håret hele tiden er utrolig irriterende. Men ingenting slår BI-gutta... fy søren for noen kvalme typer. 3
*appifany* Skrevet 4. september 2013 #68 Skrevet 4. september 2013 This is my guilty pleasure! Ingen av mine venner vet at jeg ser på dette Så episoden i går på nett! OMG! Jeg synes TCMN virker skjønn i forhold til RH! 1
smalls Skrevet 4. september 2013 #69 Skrevet 4. september 2013 Dette programmet er jo verre enn Paradise Hotel jo! Skikkelig putetv Bi gutta fikk jeg helt avsmak av. De var bare kvalme. Grøss og gru for noen typer. Jeg synes det er rart de tok med 3 bloggere. Altså 3 stykker sammen (hvertfall jenter) kan bli mye drama og det er alltid en som blir 5 hjulet på vogna. 2 av de får god kontakt og den 3 blir litt utafor. I dette tilfelle var det jo RH som ble utafor. Hun dro jo tidlig hjem å. Men men. MÅ RH ta seg i håret hele tiden?
Pringle Skrevet 4. september 2013 #70 Skrevet 4. september 2013 Jeg synes det er rart de tok med 3 bloggere. Altså 3 stykker sammen (hvertfall jenter) kan bli mye drama og det er alltid en som blir 5 hjulet på vogna. 2 av de får god kontakt og den 3 blir litt utafor. I dette tilfelle var det jo RH som ble utafor. Ja, du synes det er rart? 1
smalls Skrevet 4. september 2013 #71 Skrevet 4. september 2013 Ja, du synes det er rart? Nei egentlig ikke, men hadde vært bedre hvis de var 4. Tv3 ville vel ha drama 1
Pringle Skrevet 4. september 2013 #72 Skrevet 4. september 2013 Nei egentlig ikke, men hadde vært bedre hvis de var 4. Tv3 ville vel ha drama Tror nok det ja
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #73 Skrevet 4. september 2013 Var det ikke meningen at det skulle være med en fjerde jente også? *googler* http://www.nordlys.no/kultur/article6827350.ece Står her at hun heter Tine Alice Adolfsen.... Anonymous poster hash: 3196f...250 1
Gjest Inggolf Skrevet 4. september 2013 #74 Skrevet 4. september 2013 This is my guilty pleasure! Ingen av mine venner vet at jeg ser på dette Så episoden i går på nett! OMG! Jeg synes TCMN virker skjønn i forhold til RH! De ser sikkert på det selv Jeg ser ikke noe galt i å innrømme at man følger med på dette jeg men, det er jo så herlig med så tragisk og enkel humor etter en lang dag.. Er litt deilig å kunne le av noen på deres bekostning i blant (de har jo tross alt valgt det selv...) Charterfeber burde ha gått flere ganger i uka! Det blir for lenge å vente helt til neste uke med å se hvordan dette her går... 3
challenger Skrevet 4. september 2013 #75 Skrevet 4. september 2013 Hun dama i harrybataljonen var for blakk til at ungene ikke kunne få seg litt godteri, men rullings hadde hun tydeligvis flust av penger til å kjøpe.. Snakk om prioriteringer da gitt! Og de BI-guttene(eller skal vi si jentene) var jo et kapittel for seg selv. Lurer på om de virkelig er sånn irl, eller om det er et spill for galleriet? 11
Freaky Fly Skrevet 4. september 2013 #76 Skrevet 4. september 2013 Hun dama i harrybataljonen var for blakk til at ungene ikke kunne få seg litt godteri, men rullings hadde hun tydeligvis flust av penger til å kjøpe.. Snakk om prioriteringer da gitt! Og de BI-guttene(eller skal vi si jentene) var jo et kapittel for seg selv. Lurer på om de virkelig er sånn irl, eller om det er et spill for galleriet? Jeg tipper det å vaske hverandres rumper kanskje ikke er hverdagskost, men mye av den andre væremåten tror jeg nok stemmer ganske bra egentlig.. Visstnok går bare en av de på BI også For en gjeng, ble helt sjokkert av å se de! Sosialt selvmord (med mindre det i deres omkrets blir sett på som "kult"...) "I tillegg tar de seg overraskende nok en dusj - sammen. Og Vegard avslører at han har tatoveringen «Cranberry» på rumpa. - De spurte oss om vi kunne gjøre det, og vi så ingen grunn til å si nei når vi først hadde takket ja til å være med, sier Vegard Østby Tungevåg til Side2." http://www.side2.no/underholdning/article3671715.ece
Nieve Skrevet 4. september 2013 #77 Skrevet 4. september 2013 Hjelpes, jeg døde litt innvendig når Bi-guttene koste seg i dusjen... 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #79 Skrevet 5. september 2013 BI-guttene var ingen stor overraskelse, det er akkurat sånn jeg ser for meg disse vestkantguttene. De innfridde til tusen Blir nesten litt satt ut av Harrytassene, men hun Rikke virker så snill da Kan nesten ikke vente til neste uke! Anonymous poster hash: 70a26...e27 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #80 Skrevet 5. september 2013 Som student på BI kjente jeg at jeg bare ville synke til jordens indre da BI-guttene kom på skjermen. Takk gud for at kun en av dem går BI, men herrefred så flaut. Anonymous poster hash: 50a20...709 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå