Gå til innhold

Jeg ble helt crazy, ødelagte alt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du må bare la dette gå.

Du ble avvist for første gang i livet ditt og derfor ble det en rar situasjon der du ikke visste hva du skulle gjøre, og dreit deg ut.

Gjort er gjort :)

Anonymous poster hash: 2153f...3f0
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han viste litt interesse fra starten av, men ikke like mye som andre gutter.

Jeg har i hvertfall roet ned veldig nå. Sender av og til melding, det gjør han også. Tenkte nå å ikke sende noe som helst, og se hva han gjør da. Men Er redd for å miste kontakten helt, for vil jo møte han igjen :sukk:

Anonymous poster hash: c8ce6...91d

Skrevet (endret)

Kan jo gi noen håpefulle ord da. Er jo ikke slik at alle menn er dumme :P, vi vet jo om damen får mye oppmerksomhet eller ikke, og hvordan vi skal oppføre oss deretter.

Når man får en del år på baken og erfaringer så vet man at damer ofte bare er hyggelige, og at de som ofte har menn løpende etter seg, ikke må kjempe for å få de. Med slike damer så faller jeg bakpå ettervært, jeg er ikke interessert i å gi av meg selv til ingen nytte. Jeg latt henne få vise at hun er interessert, uten at jeg hjelper til. Selvfølgelig, går hun over the top og blir needy så mister jeg interessen, men dersom hun bare viser normal interesse så går det fint. Ettervært gir jeg av meg selv tilbake. På denne måten skiller man seg ut, fordi man slikker ikke ræven hennes slik som mange andre menn gjør. Har funket for meg flere ganger :P

Hvis jeg var deg så ville jeg før eller senere blitt mer stille, for å se om han faktisk er interessert i kontakt. Tar ikke han kontakt så er løpet kjørt slik jeg ser på saken i alle fall. For det kan jo hende han faktisk bare svarer på meldingene dine for å være hyggelig.

Endret av .-L-.
Gjest Svampebob1
Skrevet

Når man får en del år på baken og erfaringer så vet man at damer ofte bare er hyggelige, og at de som ofte har menn løpende etter seg, ikke må kjempe for å få de. Med slike damer så faller jeg bakpå ettervært, jeg er ikke interessert i å gi av meg selv til ingen nytte.

Den delen der tenker jeg at jeg er ferdig med selv nå.

Veldig kult med ei strøken dame som gutta ligger flate etter (kompliment til meg som kapret henne), men de er som regel ikke vant med å jobbe for ting og dermed blir det et forhold som kun går den ene veien. Det er rett og slett bortkastet tid og energi.

Skrevet

Tilgi deg selv, og move on :)

Anonymous poster hash: 50a73...3be
Skrevet

Har driti meg ut på en lignende måte selv. Han virket interessert i starten, men så mistet han plutselig interessen (han sa til meg at han ikke var interessert) og jeg ble psycho. Sendte han masse meldinger en kveld jeg var full, og ble så knust over at han ikke svarte at jeg slettet han på facebook. Så barnslig. Dagen etter fikk melding om at mobilen hans hadde ladet ut - ops! Hver gang jeg blir for full og han er der finner jeg ut at jeg skal prøve å erobre han. Har også fylleringt han. Han må jo tro jeg er helt gal. Det verste er at jeg ikke tenker på han når han ikke er der, men når jeg ser han (og har fått i meg en del alkohol) blir jeg tydeligvis sykt forelsket. Tragisk.

Anonymous poster hash: 9640d...8c3

Skrevet

Har driti meg ut på en lignende måte selv. Han virket interessert i starten, men så mistet han plutselig interessen (han sa til meg at han ikke var interessert) og jeg ble psycho. Sendte han masse meldinger en kveld jeg var full, og ble så knust over at han ikke svarte at jeg slettet han på facebook. Så barnslig. Dagen etter fikk melding om at mobilen hans hadde ladet ut - ops! Hver gang jeg blir for full og han er der finner jeg ut at jeg skal prøve å erobre han. Har også fylleringt han. Han må jo tro jeg er helt gal. Det verste er at jeg ikke tenker på han når han ikke er der, men når jeg ser han (og har fått i meg en del alkohol) blir jeg tydeligvis sykt forelsket. Tragisk.

Anonymous poster hash: 9640d...8c3

Du burde kanskje drikke litt mindre, eller ikke i det hele tatt en periode?

Skrevet (endret)

Den delen der tenker jeg at jeg er ferdig med selv nå.

Veldig kult med ei strøken dame som gutta ligger flate etter (kompliment til meg som kapret henne), men de er som regel ikke vant med å jobbe for ting og dermed blir det et forhold som kun går den ene veien. Det er rett og slett bortkastet tid og energi.

Brente meg en gang eller to før jeg knakk koden med de :fnise:

Men det skal jo sies at folk er veldig forskjellige da. Er ikke alle man kan være bakpå med heller.

Endret av .-L-.
Gjest Svampebob1
Skrevet

Brente meg en gang eller to før jeg knakk koden med de :fnise:

Men det skal jo sies at folk er veldig forskjellige da. Er ikke alle man kan være bakpå med heller.

Jeg er dessverre svak for fine damer. De er så søte når de blir sinte og skal sette meg på plass ;-).

Jeg er ikke så glad i drama dessverre, så jeg vet ikke om jeg gidder å knekke noen kode her :-p.

Skrevet

Gidder? Har kompetanse? Tja. Hvem vet.

Anonymous poster hash: 317f5...68f
Gjest Eurodice
Skrevet

Ta det som en lærepenge hvordan du ikke skal oppføre deg. Det var vel et slag mot stoltheten din, dette. Du er aldri blitt avvist, og når det går opp for deg at gutten ikke er interessert, går du helt bananas. Hvor mange år er du?

Gjest RompeRusk
Skrevet

Been there, done that! Utrolig nok er vi gode venner i dag ;) bare la det gå, og tenk deg om en ekstra gang neste gang du føler trangen :)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg er dessverre svak for fine damer. De er så søte når de blir sinte og skal sette meg på plass ;-).

Jeg er ikke så glad i drama dessverre, så jeg vet ikke om jeg gidder å knekke noen kode her :-p.

Dette er hersketeknikk de luxe! Får meg til å frese når noen har sagt det til meg, selvom jeg er ganske avbalansert ellers.

Endret av Arabella
Gjest Svampebob1
Skrevet

Dette er hersketeknikk de luxe! Får meg til å frese når noen har sagt det til meg, selvom jeg er ganske avbalansert ellers.

Kanskje det er derfor man sier det? For å få dama til å frese litt? ;-)

Hersketeknikk trykker folk ned og hindrer de i å "blomstre". Det reagerer jeg ganske negativt på selv.

Men litt erting kan være med på å løse stemningen der det kanskje ellers kunne ha blitt en krangel ;-).

Skrevet

Ta det som en lærepenge hvordan du ikke skal oppføre deg. Det var vel et slag mot stoltheten din, dette. Du er aldri blitt avvist, og når det går opp for deg at gutten ikke er interessert, går du helt bananas. Hvor mange år er du?

Jeg er 25 år.

Anonymous poster hash: c8ce6...91d

Skrevet (endret)

Er jo ikke herseteknikk å tenkte at de er søte, sier man det høyt derimot...

Endret av .-L-.
Skrevet

Det er noe spesielt ved det.. Å assosisere det med noe søtt. Ganske snevert og, egentlig.

Anonymous poster hash: 317f5...68f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...