cecilieUK Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Som emnetittelen sier har jeg endel DVD'er jeg ønsker å gi til veldedighet. Ja, jeg kunne sikkert ha tjent penger på å prøve å selge de for et par kroner på Finn.no, men ønsker heller at en organisasjon av noe slag kan få de av meg. Tok kontakt med Kirkens Bymisjon, men de kunne ikke ta imot de. Jeg bor i Trondheim. Noen tips til (liten) organisasjon i Trondheim/Malvik som vil sette pris på de for sine brukere?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Krisesenter Ungdomsklubb Barnehjem (eller hva det nå heter for tiden) Flyktningemottak Fattigorganisasjon Anonymous poster hash: b70ae...480
cecilieUK Skrevet 19. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2013 Krisesenter Ungdomsklubb Barnehjem (eller hva det nå heter for tiden) Flyktningemottak Fattigorganisasjon Anonymous poster hash: b70ae...480 I de baner jeg tenker ja. Tenkte om noen visste om spesifike navn på organisasjoner.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Skolebibliotek? Anonymous poster hash: 19168...024
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 I de baner jeg tenker ja. Tenkte om noen visste om spesifike navn på organisasjoner. http://lmgtfy.com/?q=ungdomsklubb+trondheim Anonymous poster hash: b70ae...480
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Barnesykehus.Anonymous poster hash: ebfb8...4e1 Anonymous poster hash: ebfb8...4e1
Rakiana Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Misjonssentralen sin gjenbruktsbutikk på Saupstad tar sikkert imot (de lå på Lade før, men har flyttet lokaler til Saupstad).
Sugerøret Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Hjelp oss å hjelpe Disse finner du bl.a på facebook.Forskjellige grupper rundt om i landet
Nusseli Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Det bästa är väl krisesenter, flykningsmottak eller barnesykehus som någon har nämt här. Då går det till fler personer samtidigt och under längre tid. "Hjälp oss hjälpa" är en fin organisation men då är det bara en person/familj som får ta del av det du ger. I alla de tre andra instanserna som jag skrev ovanför så är det ofta väldigt många barn som inte har det så bra som de hade kunnat. Fin idé förresten och initiativ att du vill ge det bort och ge det till personer som kommer få nytta av det! Flott!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå