Gå til innhold

Hvilken blogger er dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For noen måneder siden googlet jeg etter gravidebloggere og kom inn på en utrolig søt jente som snart hadde termin, dvs at hun sannsynligvis fødte i våres eller tidlig i sommer. Jeg scrollet meg ganske langt ned på bloggen hennes og likte henne skikkelig godt, men så har jeg bare glemt henne og kom på at jeg vil se hvordan det har gått med henne og babyen. MEN jeg kommer ikke på hva hun heter!! Jeg har prøvd å google etter henne, men det kommer opp alt mulig annet. Håper noen kan hjelpe meg. Dette er det jeg vet om henne:

- Hun har mørkt hår og et rundt veldig søtt ansikt. Hun er en pen jente, og med rund mener jeg mer runde trekk enn i lubben-rund altså.

- Hun var høygravid i våres med en liten jente.

- Hun blogget egentlig om sminke og velvære (tror hun jobbet som make-up artist), men ble mye gravideblogging på slutten. Hun la ofte ut videoer av fødebaggen o.l.

- Hun lagde en video av magen hennes og viste at hun ikke hatt fått andre strekkmerker enn to små på siden.

- Hun snakket bokmål, men ikke rent "oslosk". Hun kan like så godt være fra Drammen eller lignende utkant.

Anonymous poster hash: 04dea...38b
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...