Gå til innhold

Voksenpoeng.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva betyr voksenpoeng? Har sett det flere som skriver det på Facebook.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva betyr voksenpoeng? Har sett det flere som skriver det på Facebook.

At du har gjort noe voksent:p

Anonymous poster hash: 14410...924

Skrevet

:flekke:

Anonymous poster hash: 9b9ad...924
Skrevet

Selvskryt for å gjøre typiske ting det forventes at man gjør som en selvstendig, ansvarlig voksen. Henge opp en hylle, som et enkelt eksempel. Brukes oftest av unge voksne som er uvant med det eller ikke har gjort det før.

Anonymous poster hash: 09deb...57e
  • Liker 4
Skrevet

Selvskryt for å gjøre typiske ting det forventes at man gjør som en selvstendig, ansvarlig voksen. Henge opp en hylle, som et enkelt eksempel. Brukes oftest av unge voksne som er uvant med det eller ikke har gjort det før.

Anonymous poster hash: 09deb...57e

Nemlig. Som godt voksen kan man ikke bruke uttrykket voksenpoeng, da dette er skrevet og vedtatt at alle voksne skal gjøre dette. Men om ungdommer/unge voksne gjør ting for første gang osv kan man skrive det på voksenpoengemneknaggen.

Dog er det litt motsigende, fordi om man faktisk er voksen har man ikke behov for å bruke det som voksenpoeng. Så som regel er voksenpoeng-brukerne absolutt ingen voksne.

Skrevet

Å jeg har irritert meg over dette uttrykket! Min omgangskrets bikker 30 nå, og er så mange som skriver det. Om alt fra å lage en kake til å få barn. JA vi er faktisk 30år, vi har vært voksne lenge! Selv om mange haler ut ungdomstiden så godt de kan...

Anonymous poster hash: de4b5...37f

• Liker 2
Gjest Raptuza
Skrevet

Så en bank som reklamerte for ungdomslån opp til 35 år...!! Jepp.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Og i flere sammenhenger er det flaut å ha for mange voksenpoeng. Da er man brått seriøs, og det skal man ikke ha noe av.

Skrevet

Så en bank som reklamerte for ungdomslån opp til 35 år...!! Jepp.

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...