AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Skal spørre kjæresten min i morgen om hun har noensinne hatt en trekant med to gutter før. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om jenters seksuelle fortid, men trekant med to gutter er noe jeg synes er direkte ekkelt. Forholdet er ganske nytt, så tenkte spørre henne før vi blir alt for seriøse. Noen tips til hvordan jeg kan spørre uten at det virker rart? Jeg tenkte snakke litt løst om seksuelle fantasier og så vri det inn på trekanter. Se hva hun sier. Mange jenter her som har hatt trekant med to menn? Mange jenter her som ikke har hatt, men som fantaserer om det? Anonymous poster hash: a8812...7f6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Du sier at du ikke bryr deg om fortiden, men motsier deg selv med denne tråden. Hva har du tenkt å gjøre du om hun sier ja? Anonymous poster hash: 9fa3a...b4c 17
Nusseli Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Skal spørre kjæresten min i morgen om hun har noensinne hatt en trekant med to gutter før. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om jenters seksuelle fortid, men trekant med to gutter er noe jeg synes er direkte ekkelt. Forholdet er ganske nytt, så tenkte spørre henne før vi blir alt for seriøse. Noen tips til hvordan jeg kan spørre uten at det virker rart? Jeg tenkte snakke litt løst om seksuelle fantasier og så vri det inn på trekanter. Se hva hun sier. Mange jenter her som har hatt trekant med to menn? Mange jenter her som ikke har hatt, men som fantaserer om det? Anonymous poster hash: a8812...7f6 Om du rädd för svaret du kan få, och det kan förstöra hela eran potentiella framtid så borde du inte fråga! (Jag borde väl följa samma råd, så jag förstår att det kan vara svårt att låta bli om det är något som stör dig väldigt mycket). Förresten, varför är det äckligt? 3
Gamerfrue Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 what? Hvor vanlig tror du egentlig at det er med trekant med to menn? 10
Sabel Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Det er vel ganske uvanlig å ha trekant med to menn. Jeg ville antageligvis tatt det litt ille opp om jeg fikk et slikt spørsmål av en mann, både fordi fortid faktisk er fortid og fordi jeg ville lurt litt på hvordan han ellers så på meg. Det blir litt som å spørre om antallet mennesker man har hatt sex med. Tåpelig og unødvendig. 4
Skjoldmøy Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Men trekant med to damer er helt i orden? 17
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Men trekant med to damer er helt i orden? Ja? Det er jo bare skjønt og vakkert? Anonymous poster hash: 47ecd...639 3
Marie90 Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Er det noen spesiell grunn til at du tror hun har hatt det? Det er vel ganske uvanlig. 5
Gjest Geesus Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 Skal spørre kjæresten min i morgen om hun har noensinne hatt en trekant med to gutter før. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om jenters seksuelle fortid, men trekant med to gutter er noe jeg synes er direkte ekkelt. Anonymous poster hash: a8812...7f6 Det er vel bare å ikke ha trekant med to menn selv det, problem løst. 14
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Jeg har hatt trekant med to menn én gang. Det var noe jeg måtte gjøre, skal mest sannsynlig ikke gjøre det igjen. Noen ting må man ha prøvd én gang! Kanskje hun har det, kanskje ikke. Har du hatt trekant med to damer? Eller kunne du tenke deg det? Anonymous poster hash: c59d7...6e9
Guybrush Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 (endret) Det lønner seg aldri å spørre om noe du ikke takler svar på. Om dere har så forskjellig syn på seksualitet og frigjorthet på området så passer dere vel uansett ikke sammen. Og da er det mye annet som vil bli problematisk også. Dette er vel en av de vanligere fantasier blant jenter ifølge et utall tullete undersøkelser i forskjellige glossy magasiner også - noen av disse er vel seriøse men hvor mye de gjenspeiler verden ellers vet jeg ikke. Men utifra hva jeg har hørt selv er det en vanlig fantasi. Dog av typen "ting jeg kan tenne på å tenke på men ikke vil gjennomføre". Hva om hun forteller deg i all fortrolighet at hun tenner på denne fantasien selv om hun ikke tenker gjennomføre det? Endret 19. august 2013 av Guybrush 6
Gjest Svampebob1 Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Fortid er fortid. Så lenge det ikke har noe å si for deres fremtid sammen, så ville jeg ha droppet det. Det å fokusere på slikt kommer det sjeldent noe godt ut av. 1
Cathrine88 Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Bare av nysgjerrighet: er det dumpegrunn hvis hun har fantasert om trekant med to menn? 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Det lønner seg aldri å spørre om noe du ikke takler svar på. Om dere har så forskjellig syn på seksualitet og frigjorthet på området så passer dere vel uansett ikke sammen. Og da er det mye annet som vil bli problematisk også. /ts Det er jo derfor jeg ønsker å vite dette. Om vi har et såpass forskjellig syn på seksualitet, at vi rett og slett ikke passer sammen. Anonymous poster hash: a8812...7f6
Sabel Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 /ts Det er jo derfor jeg ønsker å vite dette. Om vi har et såpass forskjellig syn på seksualitet, at vi rett og slett ikke passer sammen. Anonymous poster hash: a8812...7f6 Synd du ikke stilte spørsmålet under første date, da. 2
Dagoberta Skrevet 19. august 2013 #16 Skrevet 19. august 2013 Kanskje du bør være singel til du får såpass perspektiv på ting at du ikke lar deg stresse av noe så smått som at hun kanskje kan ha fantasert om noe du ikke liker. 4
Gjest Skrevet 19. august 2013 #17 Skrevet 19. august 2013 Så ut av det blå, uten videre, mens dere sitter der og knasker popkorn og ser på værmeldingen, så skal du spørre henne om hun har hatt trekant med to menn tidligere??? Har hun spurt deg masse detaljerte spørsmål om din fortid? Har hun indikert at hun har hatt denne typen trekant? Ville det vært mindre ekkelt om hun hadde deltatt på en trekant med to damer? Du høres fryktelig ung og umoden ut. Usikker på deg selv og det som skjer rundt deg. Er du i det hele tatt gammel nok til å ha sex når du har sånne sperrer for hva som er "ekkelt"? Hvorfor spurte du henne ikke om det straks om det var en "no-go" for deg? Hvis du alt har hatt sex med henne, så er du jo "konterminert" allerede, og kan like gjerne fortsette å være sammen med henne Eller muligens kjeder du deg veldig i dag, og forsøker å underholde oss litt. Vil vel nesten tro det, da det er vanskelig å tro at noen er såpass patetiske at de lager en sånn tråd på alvor. 5
Gjest Chloe87 Skrevet 19. august 2013 #18 Skrevet 19. august 2013 Men trekant med to damer er helt i orden? Jeg tenkte akkurat på det samme. Hvis han mener det er det jo helt latterlig! Hvorfor skal han grave i hva hun har gjort tidligere? Det spiller jo ingen rolle NÅ? Jeg tipper han ikke har vært en "engel" selv akkurat..
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #19 Skrevet 19. august 2013 /ts Jeg synes det er ekkelt fordi jenter som blir tatt av to menn samtidig, er ikke noe annet enn et hull to menn knuller. Jeg vil ikke ha en kjæreste som er villig til å være nærmest et sexleketøy for to menn. Anonymous poster hash: a8812...7f6
Cathrine88 Skrevet 19. august 2013 #20 Skrevet 19. august 2013 /ts Jeg synes det er ekkelt fordi jenter som blir tatt av to menn samtidig, er ikke noe annet enn et hull to menn knuller. Jeg vil ikke ha en kjæreste som er villig til å være nærmest et sexleketøy for to menn.Anonymous poster hash: a8812...7f6 Du har virkelig dårlig fantasi.Hva om hun har hatt trekant med to bifile menn? 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå