AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Har vondt på undersiden av armen og det blir veldig vondt når jeg bruker armen (skriver, løfter ting osv.) Er ikke hoven og hånda er ikke varm, men gjør ganske vondt... Det er som en slags strålene smerte fra albumen og ned mot hånda... Kan dette være senebetennelse? I så fall hva bør jeg gjøre? Ringe legen og spørre eller bare ta smertestillende og kanskje ha på en støttebandasje og håpe at det blir bedre? Føler det er for ekstremt og dra på legevakta, men føler også at jeg ikke får gjort så mye i og med at det er høyrehånda det er vondt i... Anonymous poster hash: 10ccd...a52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå