Gjest Madley Skrevet 24. april 2004 #22 Skrevet 24. april 2004 Er så fryktelig kresen på alkohol jeg. Ikke søtt, ikke surt, ikke sterkt og ikke saft. Så ender stort sett opp m ed øl. Men når jeg skal ha drinker blir det ofte "En orange" en. Aner ikke hva som er i den. Peach tree, sour og noe annet tror jeg.
Tundra Skrevet 24. april 2004 #25 Skrevet 24. april 2004 ÅÅååååå, Carperinja (skrives nok ikke sånn, men uttales slik hvertfall...) med friske bringebær og lime. Rågod sommerdrink, fikk aldri nok av den ifjor. Litt skjev i skøyta til tider.
Amarone Skrevet 25. april 2004 #27 Skrevet 25. april 2004 Margarita og Mojito er best! Men en Cosmopolitan og en Bloody Mary kan også være namnam. Amarone
Salt Skrevet 26. april 2004 #29 Skrevet 26. april 2004 Vodka er favoritten. Det var faktisk det første jeg smakte av alkohol
NIKI Skrevet 27. april 2004 #30 Skrevet 27. april 2004 Har flere favoritter jeg. Sex on the beach, Long island ice tea, strawberry daquiri og fjellbekk. Men til forspill blir det stort sett bare Vodka Battery. Godt det og da. Hmm, tror jeg må invitere til fest her snart jeg Løp og kjøp ingredienser!
Englepusen Skrevet 27. april 2004 Forfatter #31 Skrevet 27. april 2004 Tydeligvis bare jeg om min bedre halvdel som liker Pinã Colada. De har jo slutta å selge mixen også Men hjemmelaget er best!
LarsLarsere Skrevet 27. april 2004 #33 Skrevet 27. april 2004 Her er min: Pinã Colada 4 cl kokosnøttkrem 8 cl annanasjuice 4 cl Bacardi Isbiter Kjøres i hurtigmikseren til slush-konsistens. Pina Colada er stas. Frisk og fin i iskald form
Pusekatt Skrevet 27. april 2004 #34 Skrevet 27. april 2004 Tydeligvis bare jeg om min bedre halvdel som liker Pinã Colada. De har jo slutta å selge mixen også Men hjemmelaget er best! www.altombar.no selger Pina Colada-mix
jordbær Skrevet 28. april 2004 #35 Skrevet 28. april 2004 Fjellbekk! Og en drink jeg smakte i tyskland.. yellow submarine.. Oppskrift anyone? Var med bananlikør, appelsinjucie/likør..krem og masse annet.. Så mektig ut.. Men var utrolig frisk.. typisk damedrink..
Englepusen Skrevet 29. april 2004 Forfatter #36 Skrevet 29. april 2004 Fant denne, men den hørtes jo ikke helt ut som den du nevnte. Yellow Submarine 1 1/2oz. Rum, 1 oz. Orange Curacao, Splash of Sour mix Shake with ice and Pour into a highball glass. Noen som vet hvor man får kjøpt grenadine?
Brunhilde Skrevet 29. april 2004 #37 Skrevet 29. april 2004 Kahlua Brown Cow: 1 del Kahlua 3 deler melk Helles over is. En drink, en gang hvert 2-3 år, helt OK, men ellers holder jeg meg til G/T med en dæsj lime og 2-3 dråper Angoustura eller Whisky on the rocks.
opa| Skrevet 29. april 2004 #38 Skrevet 29. april 2004 Er veldig veldig veldig enkel av meg, så syns i grunnen vodka og battery er det beste. Tør ikke prøve så fryktelig mye lenger heller, brent barn skyr ilden heter det vel..
jordbær Skrevet 29. april 2004 #39 Skrevet 29. april 2004 Fant denne, men den hørtes jo ikke helt ut som den du nevnte. Yellow Submarine 1 1/2oz. Rum, 1 oz. Orange Curacao, Splash of Sour mix Shake with ice and Pour into a highball glass. Takk for oppskriften, men det var nok ikke den jeg var ute etter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå