MrSmith Skrevet 20. august 2013 #21 Skrevet 20. august 2013 Samme som på damer med andre ord. Fatter ikke at det har blitt en mote for damer å gå rundt i svette tights... Anonymous poster hash: fcc02...0c8 Svett eller ikke, det er få klesplagg som får kvinnekroppen til å se mer sexy ut. Menn i tights? nei-nei-nei, som å springe rundt med et røntgenbilde av sine intime deler. Er mann selv da.. 1
Alina X Skrevet 20. august 2013 #22 Skrevet 20. august 2013 Har du fin rumpe,go for it....om ikke,så vær så snill å la være....dette gjelder begge kjønn... Men det kan bli litt gay hvis tightsen et i farver og med stram t skjorte. Besteer vel svart tights og en vanlig t skjorte:-)
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #23 Skrevet 20. august 2013 Vanlig t skjorte? Hva skjedde med en topp eller tunika som skulle dekke rumpen da? ^^ En fin rumpe kommer desidert best frem ja, uansett kjønn forsåvidt. Anonymous poster hash: 33a7c...2db
Silfen Skrevet 20. august 2013 #24 Skrevet 20. august 2013 We're men, we're men in tiiiiights, we're running around the woods, looking for fights! We're men, we're men in tiiiights ....
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #25 Skrevet 20. august 2013 Robin Hood ? Anonymous poster hash: 33a7c...2db
Transelise Skrevet 20. august 2013 #26 Skrevet 20. august 2013 Tights er ikke noe fint verken på jenter eller gutter. Men kjole det liker jeg og bruker kjole så ofte jeg kan. Var på en kort fjelltur iført kjole.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #27 Skrevet 20. august 2013 Veldig greit å løpe i tights da. Men jeg jogger ikke i New york sentrum med det for å sette det litt på spissen. Da kan jo alle se at kukken min faktisk ikke henger ned langs kneet mitt som jeg liker å si. Driter dog ganske greit i hva folk synes er hot eller ikke når jeg trener. "Im not here to talk" Jeg trener vekter i badeshorts liksom. Digg som faen. Anonymous poster hash: 98f50...3be 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #28 Skrevet 20. august 2013 pierre robert boxer funker. Hater tights, men er best å løpe i når man skal løpe en rask 10K ute og det er litt for kaldt for shorts. Går aldri inn i butikker/buss med tights. Nei da er det på med en bukse. Shorts utenpå thights ser jo bare enda teitere ut. Synes ikke det er så ille jeg. http://www.soul-cycle.com/assets/userfiles/image/Oct12/photo%202.JPG Anonymous poster hash: 55035...188
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #29 Skrevet 20. august 2013 Tights er ikke noe fint verken på jenter eller gutter. Men kjole det liker jeg og bruker kjole så ofte jeg kan. Var på en kort fjelltur iført kjole. uten truse under? Anonymous poster hash: 14059...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #30 Skrevet 20. august 2013 Okey, ikke ta dette frekt, det er et oppriktig spørsmål (selvom det er litt off topic). Altså, vi har en håndfull transer her på forumet, og det er bare flott det. Ingenting imot transer og respekterer dem som de er. MEN, hvorfor dukker de opp i omtrent alle klestråder med omtrent samme svar til TS. "jeg liker ikke thigths/bukse/joggesko/dongeri/whatnot, jeg liker heller en søt kjole, eller strømper eller høyhælte sko." De svarer ikke ordentlig på tråden, men klikker seg inn kun for å få skrive at de liker kjoler... Det har faktisk begynt å irritere meg. Hva er greia? For å svare på tråden: Menn ser generelt feminine og mindre pene ut i thights/skinny jeans/stramme shorts. Anonymous poster hash: 3f619...7af 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #31 Skrevet 20. august 2013 Første gangene jeg så menn i treningstights stusset jeg litt. Så fikk jeg øye på en med skikkelig fin rumpe og flotte lår. Synes det er helt i orden at gutta bruker tights når de trener. Det er jo et treningsplagg. Teknisk plagg. Anonymous poster hash: 875b7...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #32 Skrevet 20. august 2013 Helt OK å gå med tights hjemme Anonymous poster hash: 2da00...c22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå