jonathanNN Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Liker dere damer det..og hvorfor/hvorfor ikke?
Cordelia Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 (endret) Bare hvis dere setter dere på en hvit hest og leker ridder samtidig. Og dere ser ut som han prinsen i Tre nøtter til Askepott. Endret 19. august 2013 av Cordelia 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Nei. Synes bare det er ekkelt Samme som på damer med andre ord. Fatter ikke at det har blitt en mote for damer å gå rundt i svette tights... Anonymous poster hash: fcc02...0c8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Samme som på damer med andre ord. Fatter ikke at det har blitt en mote for damer å gå rundt i svette tights... Anonymous poster hash: fcc02...0c8 Svette tights? Anonymous poster hash: 1eea0...7d1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Svette tights? Anonymous poster hash: 1eea0...7d1 Ja, jenter som lusker rundt i butikken rett etter å ha vært på trening. Det har tydeligvis blitt en mote. Anonymous poster hash: fcc02...0c8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Mange av dere jenter forteller at dere bruker treningsthigts fordi det er så praktisk under trening. Hvorfor skal ikke menn også ha like praktiske plagg når vi er på feks løpetrening ? Sykkelhjelm ser dumt ut men er ganske praktisk. Det er treningsthightsen også på sin måte. Anonymous poster hash: 5022a...b9d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Litt gay?? Anonymous poster hash: a56b0...23b 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 Litt gay?? Anonymous poster hash: a56b0...23b Dersom DET er det som skal til for å bil gay så be my guest haha Anonymous poster hash: 5022a...b9d 1
Ms.Mx Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Altid likt Cary Elwes og Mel Brooks, så joda 1
Pearl2.0 Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Tenker at det er ok for cardio, men kanskje ikke styrketrening Men for all del, kjør på Det er det mest behagelige. Og du som kommenterte at man har på tightsen på butikken: Ikke f om jeg gidder å dra hjem og dusje for så å kjøre tilbake til butikken for å handle? Skifter for øvrig til en tørr tights og genser etter endt økt, skulle ikke forundre meg om flere gjør det samme
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Er relativt nøytral på emnet, jeg unner menn den samme følelsen av å løpe i tights men altså.. Utstyret flyr! Vi kvinner bruker sportsBH for å unngå flyving så synes menn kan ha shorts utenpå eller en litt kontrollerende boxer under. Anonymous poster hash: 55035...188 1
Hottrio Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Jeg tar heller på meg en søt kjole Tights er ikke noe for meg.
Kriz Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 (endret) Er relativt nøytral på emnet, jeg unner menn den samme følelsen av å løpe i tights men altså.. Utstyret flyr! Vi kvinner bruker sportsBH for å unngå flyving så synes menn kan ha shorts utenpå eller en litt kontrollerende boxer under. Anonymous poster hash: 55035...188 pierre robert boxer funker. Hater tights, men er best å løpe i når man skal løpe en rask 10K ute og det er litt for kaldt for shorts. Går aldri inn i butikker/buss med tights. Nei da er det på med en bukse. Shorts utenpå thights ser jo bare enda teitere ut. Endret 19. august 2013 av Álvarez 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 Tenker at det er ok for cardio, men kanskje ikke styrketrening Men for all del, kjør på Det er det mest behagelige. Og du som kommenterte at man har på tightsen på butikken: Ikke f om jeg gidder å dra hjem og dusje for så å kjøre tilbake til butikken for å handle? Skifter for øvrig til en tørr tights og genser etter endt økt, skulle ikke forundre meg om flere gjør det samme Hvis du skifter til tørr tights kan du vel like gjerne skifte til vanlige klær? Synes forøvrig begge kjønn kan trene hva de vil i tights, og stikke innom butikken på vei hjem, men å bruke det som et vanlig plagg er ikke like heldig. Anonymous poster hash: 84bd2...048 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #16 Skrevet 19. august 2013 Hvis du skifter til tørr tights kan du vel like gjerne skifte til vanlige klær? Synes forøvrig begge kjønn kan trene hva de vil i tights, og stikke innom butikken på vei hjem, men å bruke det som et vanlig plagg er ikke like heldig. Anonymous poster hash: 84bd2...048 Tørr tights for å vise at hun er sprek Anonymous poster hash: fcc02...0c8
Pearl2.0 Skrevet 19. august 2013 #17 Skrevet 19. august 2013 (endret) Hvis du skifter til tørr tights kan du vel like gjerne skifte til vanlige klær? Synes forøvrig begge kjønn kan trene hva de vil i tights, og stikke innom butikken på vei hjem, men å bruke det som et vanlig plagg er ikke like heldig. Anonymous poster hash: 84bd2...048 Hva mener du med vanlige klær? Jeg har da ikke dusjet før jeg tar på den tørre tightsen, så det bli uaktuelt med vanlige klær i alle fall Enig med utsagnet om å bruke det som vanlig plagg Endret 19. august 2013 av Perlegull
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #18 Skrevet 19. august 2013 Hvilken type tights er det snakk om? Løpe/treningstights eller en mann som går i vanlig tights på en vanlig dag liksom? Sistnevnte tror jeg faktisk aldri jeg har sett. Noen som har et bilde? Løpetights er ok under tvil, men da må man ha på seg en lang skjorte/jakke utenpå som går under stellet og rumpa. Synes absolutt det er best med vanlig joggebukse, men skjønner at det er mer behagelig med løpetights, spesielt når det regner. Men siden dette ligger under seksualitet så har jeg veldig på følelsen av at det ikke er løpetights det er snakk om akkurat.. Anonymous poster hash: 3882c...8c0
Gjest Guilty Skrevet 19. august 2013 #19 Skrevet 19. august 2013 (endret) Folk får gå med hva de vil, foretrekker selv treningstights når jeg trener, men i mine øyne er treningstights(kanskje det er snakk om vanlig tights og, men det har jeg aldri sett) på menn helt forferdelig Endret 19. august 2013 av Guilty 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå