AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Det er bare et tidsspørsmål før jeg og flørten min tar det skrittet at vi ligger med hverandre. Han er noen år eldre enn meg, og naturlig nok også mer erfaren. Jeg er 19 år og har ingen erfaring foruten en "voldtekt" (vet ikke om jeg kan kalle det voldtekt etter som han ikke brukte direkte vold, bare makt. Det var absolutt ikke et frivillig samleie, jeg overga meg for å komme meg unna og lå der som et lik). Jeg bare lurer på om jeg skal fortelle flørten min om dette, eller om jeg skal si at jeg er jomfru og late som ingenting...Anonymous poster hash: 0854a...a44
milco Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Jeg syns du skal fortelle han hele sannheten:) 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Fortell han det! Dette er noe som er viktig at han er klar over, slik at han ikke kommer med upassende kommentarer o.l. Anonymous poster hash: b53f0...5fb 1
lillemeg90 Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Jeg ville fortalt om alt. Da vi han kunne forstå om det blir noen "vansklligheter" med det hele. Og jo, det kan kalles en voldtekt. 1
Gjest Chloe87 Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Fortell alt, det vil gjøre deg mye mer trygg på han og han vil kunne vise forståelse. Det er viktig å snakke med han om det, gjør du ikke det så blir det bare vanskelig for deg selv.
Gjest Memorabilien Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Fortell han det. Det vil gjøre det lettere for deg, og sex med han vil oppleves som det skal, intimt og godt:) Vil også si til deg at voldtekten ikke definerer sexlivet ditt. Føler du deg som jomfru, er du enda jomfru. Din første, ordentlige, gang skal og bør være med en du er glad i og ønsker å gjøre noe så intimt med
Gjest snill scorpion Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Spørs hva er definisjon på "jomfru". teknisk sett så en kan til å med miste jomfrudømmen bare ved fingring..... Mange synes at man er jomfru til første samleie selvom en har brukt dildo for egen nytelse osv.... Det viktigste er at hva du selv mener, du skal likesom ikke ha synde på deg selv pga en drittsekk. Si sanhet til ham. fortell om alt, er han en ekte man elsker han deg mer sterkere ellers "spark i reva på ham og gå videre" og når du finner at han elsker deg ( jeg garanterer) det blir sååååååå deglig å ha sex med ham.. Er selv en man og kan si en ting at ekte men respekterer kvinner. Sorry for dårlig norsk, da jeg ikke er norsk og ikke så flink til skriving Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Fortell ham det! Nå jeg jeg jente og er sammen med en gutt. Men da jeg og typen ble sammen (han var 19 og jomfru, jeg var 19 og ikke jomfru). Han skammet seg over det, for det er forventet at man skal ha sex innen man er 19 - gjerne lenge før. Men hvis han virkelig er verdt tiden din, bør han ikke ha noe problem med det. Om man liker en person, så bør jomfrudommen være en bagatell. Det kan være en fordel å fortelle han den biten om voldtekten i tilfelle noe skulle skje. Han kommer nok til å forstå deg. Lykke til! Ikke gjør noe du ikke er klar for! Anonymous poster hash: 03142...a38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå