Gå til innhold

Tidlig utløsning

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ikke hos meg, jeg kommer gjerne selv bare ved å bli penetrert! Klarer ikke å holde tilbake og ikke gidder jeg det heller. Her er det bare å nyte, men vi har ofte sex opptil 3 ganger i døgnet pluss litt blowjobs i tillegg :)

Jeg liker bedre å ha ofte enn et laaangt ett. Heldigvis har jeg funnet en mann som også kommer fort og heftig ;)

Om du ikke har noe imot det Heartbeat....Kan du beskrive hvordan du føler det i underlivet rett etter orgasme? Vi menn føler det veldig veldig intenst de første 2-5 minuttene etterpå....Pikken er så følsom at bare å ta på hode føles nesten vondt....Men det gir seg fort da ;) Må også si at andre orgasmen føles DOBBELT så god! "godfølelsen varer lenger og er enda mer intens!! Føler dere damer det slik også? Er du like kåt rett etter første orgasme? Har du realtivt enkelt for å få flere uten lange pauser? Jeg spør ikke for å grave i privatlivet ditt altså.... :gullengel: Har ikke veldig masse erfaring med masse damer seru...og ingen av dem har egentlig fortalt hvordan de føler det...bortsett fra at det er godt :D

Vet bare at følelsen hos meg er fantastisk vidunderlig! Lurer bare på om damene er litt like akkurat der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en greie med en fyr som kom fort. Ca 1-2 min. Jeg hadde ikke noe problem med det, men han hadde et veldig stort problem med det. Jeg var veldig tålmodig og gjorde alt jeg kunne for å få han til å føle seg komfortabel. Ingenting hjalp, han var så stressa og skamfull over dette at det ble bare tull. Til slutt så klarte jeg ikke mer fordi sexen bare ble ødelagt.

Mitt råd til deg TS er og godta deg selv som du er, også jobbe derfra. Ikke legg unødvendig press på deg selv, det gjør det bare værre. Jeg tror dama di blir fornøyd hvis du får henne til å komme, uansett om det er med sex, oral eller hendene :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Om du ikke har noe imot det Heartbeat....Kan du beskrive hvordan du føler det i underlivet rett etter orgasme? Vi menn føler det veldig veldig intenst de første 2-5 minuttene etterpå....Pikken er så følsom at bare å ta på hode føles nesten vondt....Men det gir seg fort da ;) Må også si at andre orgasmen føles DOBBELT så god! "godfølelsen varer lenger og er enda mer intens!! Føler dere damer det slik også? Er du like kåt rett etter første orgasme? Har du realtivt enkelt for å få flere uten lange pauser? Jeg spør ikke for å grave i privatlivet ditt altså.... :gullengel: Har ikke veldig masse erfaring med masse damer seru...og ingen av dem har egentlig fortalt hvordan de føler det...bortsett fra at det er godt :D

Vet bare at følelsen hos meg er fantastisk vidunderlig! Lurer bare på om damene er litt like akkurat der?

Er en dunkende og herlig følelse, men kan fortsette med samleie uten problemer, om han ikke er kommet enda :)Men han kan ikke ta meg på klitorisen med det samme etter en klitorisorgasme. Men en g-punkt orgasme er ingen problem å fortsette. Da kommer jeg gjerne en gang til også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...