AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg er en jente på 24 som har nettopp blitt sammen med en gutt. Eller vi har holdt på nesten 1 år men jeg tør aldri noe mer fordi jeg er så stor. Tør ikke veie meg, men det er nok mer enn 130 kg.. Hater kroppen min... Jeg er jomfru og aldri vist meg naken for en gutt. Men nå har jeg altså møtt en flott gutt. Men jeg gruer med til vi skal ha sex. Jeg vil jo gjerne men tror ikke det kommer til å gå bra. Han er ganske tynn.. Jeg kan ikke ri han. Misjonære kan vi ikke pga magen min. Jeg er så lei meg... Hva skal jeg gjøre? Jeg liker veldig godt denne gutten men tør ikke ha sex med han! Jeg trenger råd men ikke kjipe kommentarer som slank deg.Anonymous poster hash: 33254...6a7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Har han vært med deg i et år vil han ikke bli avskrekket av å se deg naken, ta det med ro. Anonymous poster hash: 5db69...397 2
Gjest Ozelot Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Det er ingen andre veier enn å slanke seg. Her må en ny livsstil starte. Tenk på H-E-L-S-E
Gjest Riskjeks Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Han ser jo helt sikkert at du er stor når du har på deg klær, så han forventer nok ikke at du er slank uten Kjør på 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Kan jo prøve doggie? :-) jeg hadde også store komplekser for kroppen min, og måtte ha lyset av i begynnelsen når vi hadde sex. Men nå føles det helt naturlig med lyset på. Vil anbefale jogging og styrketrening, det endret livet mitt ;-)Anonymous poster hash: a497d...e86
Gjest Blubberella Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Han har valgt deg og kroppen din og vet nok at ikke alle stillinger er mulig å gjennomføre. Det er ingen grunn til å gi opp av den grunn, Både overvektige og sykelig feite mennesker har faktisk et aktivt sexliv selv om enkelte nekter å tro det. Det finnes mange forskjellige stillinger som dere kan prøve, så det er bare å kaste deg ut i det. Han vil ha deg sånn som du er og da skal du legge vekk de vonde tankene og stole på følelsene han har for deg. Det som vil være mest turn off er dersom du bruker tid på å akke og uffe deg over kroppen din eller gjemme den bort. Det er lite kompatibelt med god sex. Som andre sier: kjør på! Det er ingen andre veier enn å slanke seg. Her må en ny livsstil starte. Tenk på H-E-L-S-E Ja det vil være bra med en ny livsstil men det hjelper jo ikke TS i forhold til at hun skal ha sex med kjæresten snart. Hun kan jo ikke vente til hun er slank eller spenstig nok før hun har sex, det vil jo bli veldig kjedelig.
Silfen Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Altså, jeg er også smellfeit og det er ingen "vanlige" stillinger jeg ikke kan gjøre. Man kan fint ri, misjonær, doggy, sjøstjerne og alt mulig. Greit nok, det hadde blitt problemer dersom noen ville holdt meg opp etter en vegg og knullet meg der, men ellers? Hallo, det er ikke amerikadundrekategorien du er i, med mindre du er 1.30 høy. Feit, ja, men ikke legge seg ned og dø-feit. 2
Drizzt Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Hvis vekten din plager deg så mye, gjør noe med det! Vær bevist på hva og hvor mye du spiser, tren, osv. Ellers finnes det stillinger også for overvektige. Doggy som noe foreslo her og mange stillinger hvor begge to står på beina. Jeg skjønner godt at du er bekymret, men han har nok en god ide om hvordan du ser ut naken og siden dere er sammen, er det ikke et problem for han. Det beste du kan gjøre er å nyte opplevelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Altså, jeg er også smellfeit og det er ingen "vanlige" stillinger jeg ikke kan gjøre. Man kan fint ri, misjonær, doggy, sjøstjerne og alt mulig. Greit nok, det hadde blitt problemer dersom noen ville holdt meg opp etter en vegg og knullet meg der, men ellers? Hallo, det er ikke amerikadundrekategorien du er i, med mindre du er 1.30 høy. Feit, ja, men ikke legge seg ned og dø-feit. Hvilken stilling er sjøstjerna? Anonymous poster hash: b50af...081 2
Alina X Skrevet 18. august 2013 #10 Skrevet 18. august 2013 Hvilken stilling er sjøstjerna? Anonymous poster hash: b50af...081 At du bare ligger der med armene ut og beina spredt,hehehe... 2
Gjest Coolaid Skrevet 18. august 2013 #11 Skrevet 18. august 2013 (endret) Ts, du er mer enn et tall på badevekten. Du er også mer enn bare en stor kropp. Kan godt forstå at du er lei deg, men det trenger du ikke. Du kan ha deilig sex fordi du er stor. Det er mange spennende stillinger for store. Dessuten er ikke veien til en manns hjerte gjennom mat, men gjennom oralsex . Bli en ekspert på å suge, da får du mye deilig oralsex tilbake. Det er så mye mer enn bare puling når det kommer til sex, det er ofte lett å glemme. Sjekk også ut stillingsgalleriet til nrk bedre puls her. Der kan du hake av for stillinger hvor hun er overvektig og få opp flere alternative stillinger.. kanskje noen gode ideer her? http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6331899 Du trenger ikke at vi skal si hva du skal gjøre for en bedre helse, det vet du selv. Mitt aller beste råd til deg er at du må tørre å nyte sex sammen med denne gutten. Han kommer til å bli storfornøyd med det dere gjør. Sammen kan dere ha det moro mens dere finner ut hva dere liker best. Det går fint an å være 130 kg og være fantastisk i sengen. Jeg kunne gjerne gått til sengs med en stor dame om kjemien stemte, det tror jeg mange mange menn ville også gjort. . Du er mer enn bare en stor kropp. Endret 18. august 2013 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #12 Skrevet 18. august 2013 Tusen takk for så mange fine ord! Spesielt du siste som skrev her coolaid, jeg begynte å gråte av innlegget ditt! Ja jeg vil gjerne slanke meg. Til dere som foreslo det så har jeg alltid vært tjukk. Så lenge jeg kan huske.. Jeg har prøvd å slanke meg tusen ganger og alle typer kurer også. Men jeg skal ikke gi opp. Takk igjen *klem*Anonymous poster hash: 33254...6a7
kareen Skrevet 18. august 2013 #13 Skrevet 18. august 2013 Han ser vel at du ikke er supertynn selv med klær, så får neppe noe sjokk når du tar av deg klærne. Ergo, han aksepterer deg slik du er.
Gjest Coolaid Skrevet 18. august 2013 #14 Skrevet 18. august 2013 Tusen takk for så mange fine ord! Spesielt du siste som skrev her coolaid, jeg begynte å gråte av innlegget ditt! Ja jeg vil gjerne slanke meg. Til dere som foreslo det så har jeg alltid vært tjukk. Så lenge jeg kan huske.. Jeg har prøvd å slanke meg tusen ganger og alle typer kurer også. Men jeg skal ikke gi opp. Takk igjen *klem*Anonymous poster hash: 33254...6a7 Takk for det, ts...du er god nok som du er. Har du lyst å prate litt en gang er det bare å sende et pm så svare jeg deg Jeg har selv slitt mer overvekt og er på god vei til et bedre liv. Kanskje jeg forstår deg bedre enn du tror Uansett, seksualitet er flott, og skal være gøy, spennende og godt for alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå