Gå til innhold

Hva er en bollemus?

Fremhevede innlegg

Gjest Katinka 24
Skrevet

Jeg har hørt flere gutter snakke om andre jenter og sier "ja hun hadde bollemus da!"

Hva i all verden betyr det??!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke skikkelig bollemus før den synes gjennom bunaden... :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må si jeg ikke ble klokere av disse forklaringene her..

HVA er det egentlig? Ingen kan forklare dette bra nok synes jeg.

Har ikke alle samme da? Jeg mener, "bolle" er jo noe som er rundt? Har de en rund tiss da? (Beklager min uvitenhet her...Katinka).

Gjest gjest1
Skrevet

Syns AllyCat sin forklaring var fin eg. Ei bollemus er ei mus som er litt rundare enn vanlege mus. "Skambeinet" (likar ikkje ordet, forresten) står litt ut, (istaden for å gå rett ned, på ein måte..) så ein ser liksom musa gjennom buksa. Nokon syns det er frykteleg sexy, andre likar det ikkje. Veit du kva vi meiner?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, med "Veslo"'s forklaring så forsto jeg det bedre. TROR jeg kan forestille meg hva det er nå.

Men kan ikke forstå at gutter da skal fleipe med det? Jeg tror ikke jeg har registrert at noen har bollemus. Hverken på trening elle andre steder..men så har jeg jo ikke akkurat sett etter det heller da!

Skrevet
Du har ikke skikkelig bollemus før den synes gjennom bunaden... :tunge1:

:ler: Syns jeg ser..

Gjest jolene
Skrevet

Min oppfatning er at bollemus er det samme som "kameltå". Altså når buksa går så opp i musa at det blir en sprekk liksom... Men det hvorfor det da kalles bollemus er jeg litt usikker på... ser jo ikke ut som noen bolle.. jaja.. ikke vet jeg.. du får spørre gutta selv tror jeg.. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Min oppfatning er at bollemus er det samme som "kameltå". Altså når buksa går så opp i musa at det blir en sprekk liksom... Men det hvorfor det da kalles bollemus er jeg litt usikker på... ser jo ikke ut som noen bolle.. jaja.. ikke vet jeg.. du får spørre gutta selv tror jeg.. :ler:

Kameltå (stilig ord forresten!) er ikkje det sammme som bollemus. Ein kan ha bollemus utan kameltå, og omvendt! Bollemus er ei rund mus som "står ut" og synes gjennom trange bukser.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes gutta burde kunne forsvare hvorfor de kaller dette "bollemus"!

Jeg mener, hvis det ikke ser ut som verken en bolle eller en mus- hvorfor da kalle det "bollemus"?

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg synes gutta burde kunne forsvare hvorfor de kaller dette "bollemus"!

Jeg mener, hvis det ikke ser ut som verken en bolle eller en mus- hvorfor da kalle det "bollemus"?

Syns bollemus er eit kosleg navn eg! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror det er slik man blir nedentil når kjønnslepper og klitrois hovner opp (når man er kåt etc). Hvis man blir ordentlig myk, rund og litt stor, så har man bollemus. Tror jeg da...

Skrevet

Mamma mia så mye morsomt man kan lese her på KG !! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har bilder av en ordentlig bollemus da? :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Er det noen som har bilder av en ordentlig bollemus da? :ler:

Eg har søkt, men finn ikkje... Må vel inn på slike snusk-sider for å finne det, kanskje.. Hehe...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg overhørte eksen og hans kamerater i stuen hvorpå den ene sa: "hun hadde DEN bollemusa da!" også lo de skikkelig sammen....en slags inneforstått oss-gutta-i-mellom-latter!! Som om "Bollemus" er noe gutta ikke har noe til overs for.

Er en bollemus upopulært blant guttene?

Undrende jente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...