AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg er veldig skeptisk til å ta buss og t-bane i Oslo, siden jeg sjeldent tar det. Jeg tok engang t-bane, men jeg endte på feil sted.... Hvilken buss er det som går fra Oslo s til Nydalen? Hvilken t-bane er det som går fra Oslo s til Nydalen? Hjemreise: Nydalen til Oslo s buss? Nydalen til Oslo s t-bane?? Anonymous poster hash: 44748...d44
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 www.ruter.no Anonymous poster hash: 09632...78d 1
Gjest Inggolf Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 (endret) Jeg er veldig skeptisk til å ta buss og t-bane i Oslo, siden jeg sjeldent tar det. Jeg tok engang t-bane, men jeg endte på feil sted.... Hvilken buss er det som går fra Oslo s til Nydalen? Hvilken t-bane er det som går fra Oslo s til Nydalen? Hjemreise: Nydalen til Oslo s buss? Nydalen til Oslo s t-bane?? Anonymous poster hash: 44748...d44 Hvilken buss er det som går fra Oslo s til Nydalen? Nr 37 Nydalen Hvilken t-bane er det som går fra Oslo s til Nydalen? Storo og Ringen Hjemreise: Nydalen til Oslo s buss? Nr 37 Helsfyr Nydalen til Oslo s t-bane?? Ringen og Mortensrud er det BI du skal til? Endret 18. august 2013 av NozMonster
Medlem Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Jeg er veldig skeptisk til å ta buss og t-bane i Oslo, siden jeg sjeldent tar det. Jeg tok engang t-bane, men jeg endte på feil sted.... Det går seg til etterhvert. Les t-banekartet litt ekstra til neste gang. https://ruter.no Hvilken buss er det som går fra Oslo s til Nydalen? Buss 30 og 37 Hvilken t-bane er det som går fra Oslo s til Nydalen? Til vanlig linje 3 og 4, men frem til 22. september også linje 5. Hjemreise:Nydalen til Oslo s buss? Nydalen til Oslo s t-bane?? T-bane 3, 4 eller 5, alternativt buss 37 eller 30. Banen er raskere og mer komfortabel.
Booo Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Tusen takk for alle svarene! Nå kan jeg føle meg trygg for å ta den riktige t-banen og bussen i hvertfall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå