AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg har flyttet til en ny by for å studere. Selvfølgelig måtte jeg legge ut en annonse med bilde når jeg søkte på et sted å bo. Nå er jeg veldig paranoid. Jeg har fått ekle meldinger av to menn. Jeg har blitt oppringt av skjult nr. og fyren spurte meg om noe (ikke noe ekkelt.) Og det er en fyr som jeg hadde litt kontakt med. Jeg snakket med han to-tre ganger og alle de gangene ringte han meg for å sjekke om jeg var interessert i å bo på rommet hans mens han var borte en stund. Jeg er hyggelig så jeg sa ikke noe slemt og jeg var kjempe hyggelig på telefonen. For et par dager siden fikk jeg en telefon fra et nr som ikke kan søkes opp. Har ringt tilbake men ingen svar enda. For to dager siden ble jeg også lagt til og oppringt av noen på Skype. Personen kommer fra samme land som han jeg snakket med og ikke minst har et navn som kan trekkes til landet han kommer fra. Jeg er så redd. Hva om han stalker meg? Jeg føler at jeg vil bare dra hjem med en gang. Hva ville dere gjort? Jeg er så redd... Anonymous poster hash: 44662...fe9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå