AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Hei ! Jeg har tidligere vært plaget med kviser og fet hud, men etter en hard kur med Roccutane ble jeg kvisefri og huden var ikke fet lenger.. Men nå, 2 mnd etter avsluttet kur har huden min begynt å bli fet igjen, heldigvis ikke kviser da. Har prøvd med noe mild ansiktsmelk, men uten hell gitt. Anonymous poster hash: 32bef...384
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Seaweed-serien fra Body Shop den dagkremen gjør kjempeforskjell for meg i hvert fall Anonymous poster hash: 0f472...17f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Seaweed-serien fra Body Shop den dagkremen gjør kjempeforskjell for meg i hvert fall Anonymous poster hash: 0f472...17f følger med her, har også hud som er fet og blir så blank. denne fra body shop, matter den ned huden? er det alkohol i den? Anonymous poster hash: 8e125...7bf
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Bland en del eplecidereddik med to deler vann og bruk som ansiktsvann. Fungerer ypperlig for meg. Og ikke gjør for mye med huden din, det bare forverrer. Den må få tid og rom til å stabilisere seg selv. Anonymous poster hash: 261ad...7a7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Bland en del eplecidereddik med to deler vann og bruk som ansiktsvann. Fungerer ypperlig for meg. Og ikke gjør for mye med huden din, det bare forverrer. Den må få tid og rom til å stabilisere seg selv. Anonymous poster hash: 261ad...7a7 ok,så dette gjør huden mindre blank?hva smører du den med etter ansiktsvannet? Anonymous poster hash: 8e125...7bf
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Samme her, men har tørr hud og masse kviser. Smører med fet ansiktskrem men får bare enda mer kviser. Kvisene kan ikke kneppes ut heller, de bare er der i pannen, haka og på nesen. Æsj. Anonymous poster hash: 82c31...ce6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 følger med her, har også hud som er fet og blir så blank. denne fra body shop, matter den ned huden? er det alkohol i den? Anonymous poster hash: 8e125...7bf Jammen om jeg veit.... Men det er akkurat som om den demper oljeproduksjonen i huden - så blir ikke så fet samtidig som den gir fuktighet. Er ikke sånn sterk som noe av greiene jeg prøvde fra apoteket nei. Føles som vanlig ansiktskrem, bare med den bonusen at huden ikke blir så fet Anonymous poster hash: 0f472...17f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå