AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Klikker for meg snart! Er ingen fan av one night stands, og har heller ingen andre jeg kan gjøre det med, og det er aalt for lenge siden sist Er så kåt hele tiden at det snart klikker for meg. Har onanert 3 ganger i dag allerede, snart blir det en runde til..hjelp Flere som har det sånn om dagen? Anonymous poster hash: 3fbbb...10b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Skjønner hva du snakker om.. Har sex nesten daglig med pulevennen min, men er fortsatt kåt HELE tiden.. Er skikkelig nymfo Uff..Anonymous poster hash: 43180...6a2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Skjønner hva du snakker om.. Har sex nesten daglig med pulevennen min, men er fortsatt kåt HELE tiden.. Er skikkelig nymfo Uff..Anonymous poster hash: 43180...6a2 Det finnes en løsning på dette problemet. Skaff deg flere pulevenner, og pul enda oftere. Det gjør jeg. Herlig.Anonymous poster hash: 1e581...f6e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Samme her...vet ikke hva jeg skal gjøre med denne kåtheten lenger... Anonymous poster hash: 9af6c...f9a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå