AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg har ingen personlighet. Det er ingenting å si om meg liksom, bortsett fra søt og snill. Jeg er ganske anonym, kjedelig og har ingen spesielle egenskaper Hvordan skaffe meg en personlighet? Jeg er 27 år, så det begynner kanskje å bli for sent? Anonymous poster hash: 28280...242
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Man er den man er, og det kan man i utgangspunktet ikke forandre på. Derimot er det jo en del man kan gjøre for å åpne seg mer opp, og bli mer interessant. Med erfaringer og kunnskap, kan selv det mest kjedelige menneske bli interessant. Anonymous poster hash: 153f8...d67 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Jeg har ingen personlighet. Det er ingenting å si om meg liksom, bortsett fra søt og snill. Jeg er ganske anonym, kjedelig og har ingen spesielle egenskaper Hvordan skaffe meg en personlighet? Jeg er 27 år, så det begynner kanskje å bli for sent?Anonymous poster hash: 28280...242 Du har sikkert personlighet. Finn noe å irritere deg over. Finn noe å være entusiastisk over. Så skal du se personligheten kommer frem. Anonymous poster hash: 8e04f...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Alle har en personlighet Men ikke alle har like mye temperament (som er en del av personligheten). Og noen er introverte, andre ekstroverte. Noen er optimister, andre pessimister. Noen har sterke følelser, andre er mer kalde fisker. Kanskje du har lite temperament og er litt engstelig/unnvikende, om det er slik at du er "snill og grei". Kanskje savner du litt å synes litt mer, komme med dine meninger og vise følelser? Det går fint an å jobbe med dette.Anonymous poster hash: a846e...6b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå