AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg har alltid vært litt allergisk mot spesielt melk og fløte(men ikke cottage cheese, yoghurt osv), men det siste året har det vært ille. Jeg kan få i meg en halv dl med fløte/melk, og jeg får ekstremt sterke smerter nederst i magen, nesten akutt(5-10 min etter inntak). Må som regel på toalettet når smertene kommer. Jeg testet meg for laktoseintoleranse for et halvt år siden, men det viste negativt. Jeg nekter faktisk å tro at jeg ikke har en intoleranse, for det slår aldri feil - inntak av melk og fløte gir meg fæææle smerter. Spørsmålet mitt er: kan det bli verre og verre? Sånn at selv en teskje med fløte vil være for mye? Har alltid kunnet tåle litt melk, men det er jo kjedelig å måtte bli 100% påpasselig med melkeinntak, da mye faktisk inneholder melk. Anonymous poster hash: 9cba2...244
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Ja, det kan blir verre med tiden Det kan også hende du ikke tåler melkeprotein, og det vil ikke gi utslag på test for laktose/melkesukker. Anonymous poster hash: 9c023...65a
Gjest HappyWaffle Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 det kan bli værre med tiden ja jag fikk laktoseintoleranse i løpet av to uker. blei værre og værre men jeg kan spise ost, og ting som har melk i seg. men ikke ren melk, rømme, fløte osv
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Å - fikk ikke med meg det med at du tåler youghurt og cottage cheese. Da tok jeg nok feil i det med melkeprotein Det er ganske vanlig å tåle syrna melkeprodukter bedre ja. Anonymous poster hash: 9c023...65a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå