AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Det ser ut som om jeg har fått en hemorroide innvendig, men rett innenfor åpningen....... Jeg er slank og spiser sunt, men har "slitt" en del med treg og hard mage, og med det sittet en del på do og presset til ingen nytte. Jeg har ingen plager med det, men lurer likevel på hvordan jeg kan bli kvitt det? MÅ jeg til lege?... Anonymous poster hash: 87d73...c08
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Salve og stikkpille kan minske problemene for en stund, men er den gjenstridig må du til lege og kanskje til sykehus for å operere den bort. Eller leve med den og de andre som kommer etter hvert. Anonymous poster hash: 00d16...b46
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Kjøp Scheriproct salve på apoteket. Følg bruksanvisningen. Mest sannsynlig så er den borte på under en uke. Anonymous poster hash: 35e42...1da
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Hemorroider kan komme tilbake da. Anonymous poster hash: 6e53d...daf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå