Gå til innhold

Skolebuss

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal da begynne på ungdomsskolen og har aldri tatt buss før. Hvordan er dette med busskort? Får man det på skolen, og eventuelle bussruter? Og når går skolebussene normalt sett? Jeg vet hvilken buss jeg skal ta, men vet ikke når. Jeg regner med den går rundt åtte, siden skolen starter halv ni. Er det noen som har noe informasjon om dette? Takker for svar! :)

Anonymous poster hash: 85742...24a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal da begynne på ungdomsskolen og har aldri tatt buss før. Hvordan er dette med busskort? Får man det på skolen, og eventuelle bussruter? Og når går skolebussene normalt sett? Jeg vet hvilken buss jeg skal ta, men vet ikke når. Jeg regner med den går rundt åtte, siden skolen starter halv ni. Er det noen som har noe informasjon om dette? Takker for svar! :)

Edit: Har aldri tatt SKOLEbuss før, hehe.

Anonymous poster hash: 85742...24a

Skrevet

Sjekk ruter.no, så finner du nok ut av når du skal/må ta bussen.

Skrevet

Hvis du ikke har fått noe i posten fra skolen, får du nok kortet på skolen første skoledag. Bussen til skolen den dagen er sannsynligvis gratis, men ha med deg en 20-kroning for sikkerhets skyld ;)

Og sjekk bussruta, som Platitude sier.

Lykke til på ingdomsskolen!

Skrevet

Hvis du ikke har fått noe i posten fra skolen, får du nok kortet på skolen første skoledag. Bussen til skolen den dagen er sannsynligvis gratis, men ha med deg en 20-kroning for sikkerhets skyld ;)

Og sjekk bussruta, som Platitude sier.

Lykke til på ingdomsskolen!

fant ingenting på ruter.no eller noen andre steder (bor i en ganske liten by).

Gjest HappyWaffle
Skrevet

som regel bruker skolebussen å være i samordning med de vanlige bussene som går. her feks kjører bussene samme rute som før, bare at de "svipper innom" skolene :)

Skrevet

Har du prøvd å se på nettsidene til kommunen eller skolen?:)

Skrevet

Prøv 177.no, klikk på fylket ditt og finn busselskapet som kjører i ditt område.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...