Gå til innhold

Hvorfor liker akkurat DU kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg lurer på hvorfor dere setter av tid til å være på kvinneguiden?

Her er min grunn:

Jeg liker kg, det er veldig befriende å kunne åpne seg her inne, fremfor det det kanskje er for meg å gjøre for familiemedlemmer eller venner.

Jeg setter med andre ord stor pris på kg :)



Anonymous poster hash: 27ec3...5a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi folk blir så sinte når jeg lager tulletråder hihi



Anonymous poster hash: cfe33...f55
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg liker å lese om andres erfaringer og iblant et morsomt tidsfordriv.

Anonymous poster hash: f8ec1...b10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

For å ha noe å fokusere på så hjernen min ikke drukner i negative og depressive tanker. :laugh:

Endret av Mortem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke KG i det hele tatt... :-/

Er så mange her som er kalde, kyniske, narcisistiske, selvopptatte, uvennelige... Akkurat som i den virkelige verden. :(



Anonymous poster hash: 2e2da...c3b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Gudene vet. Det har en viss underholdningsverdi, og jeg trives ganske greit med å være sosial uten å faktisk være sosial.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JakeGreen

Vet egentlig ikke om jeg liker Kvinneguiden, men jeg liker å skrive. Leser sjeldent andre sine innlegg.

Det er vel mer som en tvangslidelse, men i den grad KG tilfører meg noe jeg ikke finner i den virkelige verden må det være muligheten til å diskutere relativt anonymt og også temaer som jeg ikke alltid diskuterer så mye med kamerater.

Jeg liker ikke KG i det hele tatt... :-/

Er så mange her som er kalde, kyniske, narcisistiske, selvopptatte, uvennelige... Akkurat som i den virkelige verden. :(

Virkelig? Jeg er overrasket over hvor hjelpsomme og hyggelige folk er her inne og hvor langt enkelte går for å hjelpe andre. Det er nesten rørende.

Akkurat som i den virkelige verden.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke KG. Å være her er en slags selvdestruktiv adferd, jeg bare må inn å trykke på "nye innlegg" selv om jeg vet det ikke er bra for meg. Det er litt som å kjøre forbi en bilulykke, du må bare se, selv om det er skikkelig ekkelt.



Anonymous poster hash: b1882...b9c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke KG. Jeg er her for å fore mitt selvrettferdige jeg, samt å minne meg selv på hvor mentalt oppegående jeg faktisk er i forhold til mange andre i verden.

Endret av Petra75
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig heller ikke kvinneguiden og lurer stadig vekk på hvorfor jeg plager meg selv med å være her inne.



Anonymous poster hash: 6fef6...d83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål egentlig! Det er jo en form for underholdning i tillegg til at man kan få svar på spørsmålene sine, og late som at man har litt kontakt med mennesker :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke KG. Jeg er her for å fore mitt selvrettferdige jeg, samt å minne meg selv på hvor mentalt oppegående jeg faktisk er i forhold til mange andre i verden.

Hehe, good one.

Jeg kjeder meg. Hadde jeg hatt et fantastisk og lykkelig liv med masse input hele tiden, så hadde jeg ikke hatt behov for KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Fordi det gir meg underholdning, tidsfordriv, får gode råd, liker å diskutere, kan av og til hjelpe andre.

I tillegg så blir jeg minnet på hvor normal jeg egentlig er :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det gir meg underholdning, tidsfordriv, får gode råd, liker å diskutere, kan av og til hjelpe andre.

Enig ;)

Har vært her i åtte år (!) så noe må det jo være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er betryggende og vite at det er noen der ute som tenker som meg, som er litt som meg og som har samme tanker og spørsmål som meg :) Uansett hva man googler, så ender man jo opp på kvinneguiden.. Her finner man alltid en eller annen som har har tenkt den samme bisarre tanken, som har den samme tabue fetisjen, som har de samme urealistiske ønskene og målene, som sliter med de samme personlige problemene som man ikke tør å snakke høyt om. Alle personer er forskjellige, og det er liksom ikke alt man kan diskutere med en venn, fordi ingen venn har 100% samme interesser og tanker som en selv. Men her inne er det som om mange tusen brukere er stappet inn i en og samme person :) Og så er det også noen vennlige sjeler (selv om det er mange tastaturtøffinger også) som kommer med gode innspill og positive input i forskjellige tråder :) Serting fra en annen side, som har informasjon og erfaringer på områder der jeg føler meg litt "lost" :)



Anonymous poster hash: eb628...768
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker KG fordi jeg vanligvis har ganske lav selvtillit, men etter å ha lest et par innlegg på dette forumet øker selvtilliten min drastisk. Noen folk her er jo helt nepe!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi uansett hvor ille det jeg gjør er, er det alltid noen her som er mye verre og i tillegg skryter av det. Jeg sover alltid godt etter et besøk på KG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var interessert i diskusjonene og liker en del av folkene her, men det er så mange idiotiske innlegg som gjør meg frustrert eller deppa at jeg vet ikke lenger…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer mye og kan lese andre sine erfaringer. Liker å høre andre sine meninger og tips. Også er det et veldig bra tidsfordriv. Også føler jeg at man må jobbe litt for å få pluss her, og det er gøy da det kommer mange i slengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...