Gå til innhold

Mødre med 1 barn er ikke ekte mødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, hun har fått ungene sine via surrogati, så i mine øyne er ikke hun en ekte mor heller ;)

Anonymous poster hash: 5a0cf...032

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hun har fått ungene sine via surrogati, så i mine øyne er ikke hun en ekte mor heller ;)

Anonymous poster hash: 5a0cf...032

En ekte mamma går gravid med ungene sine selv, ikke setter de bort til en dame i India for luselønn slik at kroppen kan være digg for karrieren skyld.

Anonymous poster hash: 82e49...04d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det hun sier. Herregud.

Det var et typisk Hollywood intervju der de vrir på ordene. Det hun faktisk prøver å uttrykke er at å ha to barn er proporsjonalt veldig mye hardere for en kvinne som jobber lange dager enn å ha ett. Hun kunne ta seg av sitt eget barn alene før, men med to trenger hun hjelp (og som en offentlig person har hun gjerne 12 timers jobb i døgnet).

Jeg har vært intern hos W magazine og jeg vet hvor mye blader vrir på ordene for å få en overskrift.

Hun har ikke sagt noenting galt eller usant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det hun sier. Herregud.

Det var et typisk Hollywood intervju der de vrir på ordene. Det hun faktisk prøver å uttrykke er at å ha to barn er proporsjonalt veldig mye hardere for en kvinne som jobber lange dager enn å ha ett. Hun kunne ta seg av sitt eget barn alene før, men med to trenger hun hjelp (og som en offentlig person har hun gjerne 12 timers jobb i døgnet).

Jeg har vært intern hos W magazine og jeg vet hvor mye blader vrir på ordene for å få en overskrift.

Hun har ikke sagt noenting galt eller usant.

KRISE, hun måtte passe sine egne barn i 10 dager på ferie. Hun må jo være enestående, ingen andre mødre hadde holdt ut 10 hele dager med barna sine :roll:

"We] had no help, no nannies, no babysitters. It was crazy. You forget how difficult it is to wake up in the middle of the night, how exhausting it is," she admits. "I lost all my nails. I did dishes and cleaned bottles for 10 days so I lost all those nails!"

Anonymous poster hash: 5a0cf...032

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRISE, hun måtte passe sine egne barn i 10 dager på ferie. Hun må jo være enestående, ingen andre mødre hadde holdt ut 10 hele dager med barna sine :roll:

"We] had no help, no nannies, no babysitters. It was crazy. You forget how difficult it is to wake up in the middle of the night, how exhausting it is," she admits. "I lost all my nails. I did dishes and cleaned bottles for 10 days so I lost all those nails!"

Anonymous poster hash: 5a0cf...032

Dette er Hollywood. Hvis folk vil sitte og okke seg over hvor forskjellige liv man har, så vær så god. Men jeg bare ignorerer det. Det er som om jeg skulle sammenlikne det at jeg tar oppvasken selv ikveld eller skifter sengetøy mot alle de i LA som har hushjelp til å gjøre det samme. Bortkastet tid. Folk har forskjellige liv og forskjellige standarder. Ingenting å bruke for mye tid å tenke på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så provosert......vi har vært barnløse i 5år uten årsak. For 9mnd ble vi foreldre til et under av en datter. Jeg trir nok det bare blir hun. Legene forstår heller ikke hvordan hun kom til...føler mdg like mye som mamma selv om jeg kun har 1barn !.....

Anonymous poster hash: d6f4f...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de med to heller, fake hele gjengen! :rolleyes:

Anonymous poster hash: 5a3b2...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så provosert......vi har vært barnløse i 5år uten årsak. For 9mnd ble vi foreldre til et under av en datter. Jeg trir nok det bare blir hun. Legene forstår heller ikke hvordan hun kom til...føler mdg like mye som mamma selv om jeg kun har 1barn !.....Anonymous poster hash: d6f4f...877

Kjære, jeg tror ikke du skal legge dette nevneværdig på deg. Tull og fanteri hele greiene. Gratulerer så mye med deres datter! :)

Anonymous poster hash: 5a3b2...843

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekte mamma går gravid med ungene sine selv, ikke setter de bort til en dame i India for luselønn slik at kroppen kan være digg for karrieren skyld.

Anonymous poster hash: 82e49...04d

Nå dro ikke hun til India. Og grunnen til at hun ikke ble gravid selv er fordi hun ikke kan bli gravid

Surogati er lovlig i USA. Så hun hadde en Amerikansk kvinne til å bære barnet sitt ikke en Indisk kvinne

Anonymous poster hash: f3b09...bc6

Anonymous poster hash: f3b09...bc6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette skulle min mor lest. Jeg tror nok hun hadde blitt rimelig provosert hvis noen påsto at hun ikke er en "ekte mamma" bare fordi hun har ett barn. Det kan sikkert være hardt å være tobarnsmor, for all del, men det gjør en ikke til en mer "ekte" mor.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er man ekte mor selv om man bare har ett barn, det er ikke antall barn som avgjør hvor ekte mor man er.

At det er mer slitsomt med flere barn er jo logisk, men mor er man uansett.



Anonymous poster hash: 83b35...e3c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ekte mamma går gravid med ungene sine selv, ikke setter de bort til en dame i India for luselønn slik at kroppen kan være digg for karrieren skyld.

Anonymous poster hash: 82e49...04d

Det er nå ikke alle som kan få barn på den naturlige måten. Derfor adopterer de. Surrogati KAN være ok i enkelte tilfeller...

Anonymous poster hash: c699b...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nå ikke alle som kan få barn på den naturlige måten. Derfor adopterer de. Surrogati KAN være ok i enkelte tilfeller...

Anonymous poster hash: c699b...4bf

Helt tilfeldig at antallet som ikke kan få barn naturlig er 1% i den generelle befolkningen, mens 80% av Hollywoodkjendiser.

Anonymous poster hash: 82e49...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser man hvor forskjellig man betrakter livet ut fra sitt eget ståsted. Jeg som har dratt på ferie alene med tre unger, uten bil men kun med offentlige transportmidler, syns jo denne damen er helt bak mål. Hun vil nok synes det samme om meg og hun hadde fått sammenbrudd hvis hun hadde sett neglene mine.

Få det antall barn dere vil, og drit i hva andre måtte mene. NOEN vil alltid mene noe om valgene vi gjør, uansett hva det er og det nytter ikke å gå rundt å henge seg opp i det og la det ødelegge dagen vår. Noen slet for å få det ene barnet de har mens andre velger å få et barn, og andre får mange barn.



Anonymous poster hash: 3f925...52f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who cares om ei eller annen Hollywood bimbo mener at de som er foreldre til ett barn ikke er ekte foreldre. Alle vet jo at dette aldri stemmer under noen forutsetninger. Det er biologisk umulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...