Gå til innhold

Er det noen "gamle" her? :)


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Haha ja stemmer det, det hadde jeg helt glemt! Husker heller ikke hvorfor... Tror det klikket litt for enkelte når de la om designet eller hvordan det var? Lenge siden :-D :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker deg også Ninakanin.

Men en del andre ønsker kanskje de skulle ønske de ikke husket meg :fnise:

Hyggelig å se deg!

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Far til 2 godt, dere andre også.

Min bruker (Lea) fikk jeg slettet og det var opptatt når jeg registerte meg på nytt, så men min fantastiske fantasi kastet jeg bare på et 2-tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marillia

Er bittelitt gamling jeg også!?! Tror det var i 2005 første gangen jeg registrerte meg, etter lengre sniktitting ;)

Endret av Marillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Å hjelpes, Lea jo!! DEG husker jeg iallfall, vi hadde ganske mange morsomme kvelder på KG-chatten i gamle dager :) Så gøy, trodde du var forsvunnet!

Kjenner igjen flere andre nick her også, morsomt! Jeg er her sånn i ny og ne da, men ikke så mye lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes, Lea jo!! DEG husker jeg iallfall, vi hadde ganske mange morsomme kvelder på KG-chatten i gamle dager :) Så gøy, trodde du var forsvunnet!

Kjenner igjen flere andre nick her også, morsomt! Jeg er her sånn i ny og ne da, men ikke så mye lenger.

Haha.. jeg husker i alle fall deg også! Jeg bare forsvant i noen år og er delvis tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg husker ninakanin godt, jeg var litt betatt av henne husker jeg fordi jeg syntes hun virket så smart for å være kvinne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha deilig frekke waco ;) husker jeg faktisk var så herlig ung og naiv at jeg faktisk ble såret og provosert :D

Nå ler jeg av meg selv jeg og :ler:

Herregud for et virrvarr jeg har vært... huff!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha deilig frekke waco ;) husker jeg faktisk var så herlig ung og naiv at jeg faktisk ble såret og provosert :D

Nå ler jeg av meg selv jeg og :ler:

Herregud for et virrvarr jeg har vært... huff!

Ja jeg har vært ung en gang jeg også på kvinneguiden. Hadde jeg møtt meg selv som 2005-utgaven så hadde jeg skjelt ham ut skikkelig. Herregud for tulling og oppmerksomhetforstyrra type.

Nå skal jeg jo innrømme at kvinneguiden 2005-2009 ikke er kvinneguiden i år 2014. Til det har forumet blitt altfor stort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp alltid å ruske Waco (2005) litt å håret i fremfor å skjelle ham ut. Mest sannsynlig fungerer det trikset ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp alltid å ruske Waco (2005) litt å håret i fremfor å skjelle ham ut. Mest sannsynlig fungerer det trikset ennå...

Ja du sier noe der.

Så du forteller at det går en annen "Lea" rundt på forumet som ikke er deg? Det er hovedårsaken til at jeg ber folk om å ikke slette seg selv. tenk om man ombestemmer seg senere da?

Ta for eksempel meg, om jeg sletter meg så kan jo waco bli brukt av en annen og derfor vil jeg ikke slette meg for ta vare på navnet. Se for deg waco2 gå rundt å være irritert på waco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke helt om det taler til Wacos fordel at han er en av de ytterst få jeg husker fra gamle dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om det taler til Wacos fordel at han er en av de ytterst få jeg husker fra gamle dager.

Ja det er mange på forumet som har en mening om meg. Hva skal jeg mene om det!? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mange på forumet som har en mening om meg. Hva skal jeg mene om det!? =)

Er vel strengt tatt bare å drite i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...