Gå til innhold

Æ e så KÅT!

Fremhevede innlegg

Skrevet

..og det passer dårlig sammen med å bo med en deprimert mann som ikke sier nei, men han vasker seg ikke. Bor foran datamaskina over 12 timer i døgnet. Svettlukta er så inngrodd at en dusj ikke fjerner lukta.

Og her sitter jeg, kveld ut og kveld inn. 4 år siden sex. Jeg et da for faen ung og viril, 31 år gammel. Lei av dildoen, lei av hånda, lei av dusjen.

Å være utro er ikke et alternativ, men synes mulighetene byr seg litt for ofte, og det er utrolig vanskelig å si -nei takk, jeg er lykkelig gift.

For det er ikke sant.

Anonymous poster hash: f3d80...62d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk sammen om du fortsatt elsker han?

Skill deg hvis ikke?

Anonymous poster hash: 54daf...403
Skrevet

Anonymous poster hash: 5a38d...07d
Skrevet

4 år siden sex.

Anonymous poster hash: f3d80...62d

:hug:

Skrevet

Skill deg. Vil du være gift med en resten av livet som ikke bruker tid på deg men heller pcen hans?

Anonymous poster hash: d3b2e...998

Skrevet

Oi..

Det første jeg tenker er: Hvor sannsynlig var det at han skulle bli slik? Kunne du vite det før dere giftet dere? Jeg tenker at det må være et element av at du fikk det du valgte. Hvis han har forfalt så grundig på 4 år at han har gått til skrittet av å slutte å vaske seg ville jeg kanskje vurdert å sende den illeluktende bjørnen til terapi. Eller en brannstasjon for en skikkelig hose-down.

Noen sier sex er en menneskerett. Jeg ville aldri gått så langt, det er tross alt ofte to personer med i bildet og tvang er uakseptabelt. Likefullt har man jo en viss prinsipiell rett til å nyte sin egen kropp og seksualitet. Hvis han ikke ønsker sex med deg, har han så noe imot et åpent ekteskap? Det er isåfall en logisk brist om han ikke vil ha deg selv, men vil forhindre deg i å ha noen andre. Jeg vet ikke hva som innebærer størst umoral: Forhindre et annet menneske sin livsutfoldelse, eller utroskap fra ekteskapet. Hvis det hadde vært meg, og min kone hadde nektet meg sex over 4 år, så hadde jeg kommet med et ultimatum.

• Liker 1
Skrevet

4 av 8 år sammen.

Nei, dette var ikke trenden de første årene. Jeg eeeeelsker sex. Gjerne flere ganger om dagen.

Men så kom det en depresjon, og her står vi.

Samtale, terapi, parterapi- har vi prøvd.

Funker ikke da han ikke innser sine problemer. Knasker piller og spiller online-spill.

Før dette kunne vi ikke holde fingrene av hverandre.

Når husets far lukter så ikke at ungene brekker seg av å gi ham en klem, så sier det litt.

Kanskje se positivt på det- pengene vi sparer på varmt vann og prevensjon kan jeg bruke på en ny dildo.

Ha ha.. Uff.

Hi

Anonymous poster hash: e3c54...eae

Skrevet

Hva har kommet fram i terapi da?

Hva tenker du selv? Vil du være i forholdet hvis det skal være slik resten av livet?

Skrevet

Hva med å bare si til gubben din at du ønsker at han dusjer oftere? Si det rett ut at du ønsker å ha sex med ham, og at han er en alt for kjekk mann til å bare sitte og svettgame i steden for å dele noen intime stunder med sin kjære.

Og han dusjer nå en gang iblant så hvorfor ikke bare være litt dominant å dra han med deg til sengs med en gang han kommer ut av dusjen?

Har dere prøvd å gå på date sammen? Dra han med deg på en fin restaurant, ha det hyggelig sammen bare dere to, flørte litt og kanskje avslutte kvelden med det lille "ekstra" hjemme i senga? Han dusjer sikkert når han vet han skal ut på et fint sted ;)

Skrevet

Si opp internettabonnementet!

Anonymous poster hash: 01443...796
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...