Gå til innhold

Svetter nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir ofte klam nedentil. Ikke fordi det nødvendigvis er så varmt og jeg svetter pga det, men svetter liksom der uansett. Det lukter litt tiss av det. Er ikke sånn at det er så sterk lukt og jeg merker ikke at jeg lekker. Men begynner kanskje å lure på om det er en liten lekkasje der alikevel. Ikke alltid det lukter tiss av det, så er kanskje en del svette i tillegg. Men hvordan kan jeg få bort dette?



Anonymous poster hash: 1a56f...776
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lukter det tiss/urin eller eddik? Om det lukter eddik,er det svette..

For om det er urin,så kanskje du lekker og kan teste ut slike bleier ? Hvis lukten sjenerer deg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svette kan lukte urin siden det er ganske like stoffer, så man behøver ikke å ha urinlekkasje for å få den lukten.



Anonymous poster hash: 284c2...658
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter ikke eddik. Nå er det ikke så mye at jeg trenger bleier. Blir ikke akkurat så våt i trusa av dette at det er et kjempeproblem og at det lukter for andre. Men vil bli kvitt det.

Hvis jeg har sex, tror dere partneren vil merke noe av lukta da? Litt kjipt å ha sex så tror han at jeg har tissa på meg liksom.



Anonymous poster hash: 1a56f...776
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man få det bort? Er ikke alltid det lukter urin heller, så er nok noe svette og.



Anonymous poster hash: 1a56f...776
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...