Gå til innhold

Litt frustrert nå!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har akkurat fåt brevi posten om blodprøvesvarene mine som ble tatt da jeg var 9 uker på vei (5! uker siden nå). Først er jeg irritert fordi det har tatt så lang tid å få svar på disse prøvene og når de først kommer: "prøvene var fine men må gjentas da et av svarene må testes på nytt". Hva i huleste er dette???? Tror de at dette roer en litt stressa førstegangsgravid eller?

Hvilke prøver er det de tar på første gangs kontroll? Kan jeg risikere at noe er galt med babyen, eller? Noen som vet?

Håper noen kan roe meg ned litt for det er lenge til legekontoret åpner i morgen kl 900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Det tar faktisk tid å analysere blodprøver.

Noen tester er dyre, så man venter til man har fullt parti før det analyseres.

At du må tas noe på nytt kan jo rett og slett bety at en prøve er blirr ødelagt pga ulik forurensning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært noe alvorlig så hadde du nok blitt ringt opp i stedet for å få brev om det. Slapp av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sier også slapp av. Det tok ca 4-5 uker for å analysere mine blodprøver i svangerskapte. Roet meg ned med at de ville ringt om det var noe. Ikke bruk krefter ved å irritere deg over dette :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodprøvene har lite eller ingenting med babyen direkte å gjøre, men med hvilke smittestoffer, hormonverdier og blodverdier du selv har. At de ber om å få en prøve på nytt kan jo rett og slett skyldes at testen de har gjort har gått feil på en eller annen måte (amatør eller student i laboratoriet, eller gudvethva...)

Jeg ville tatt problemstillingen helt med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...