Gå til innhold

Gutter - blir dere tiltrukket av eldre kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker på dere i 20 - årene.

Hva med damer som er 40 og eldre f. eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldre? Som i 2-3 år eldre? Ja, hvis de er fine.

Anonymous poster hash: 6549e...63f
Skrevet

De fleste gutter på rundt 18-20 fantaserer om å få knulle ei på 35+

• Liker 1
Skrevet

Her var det nok noen dumme unge gutter som svarte. Vis meg den kåte unge gutten på eks 20, som sier nei takk til ei lekker ei på 45. Ikke spill så ovenpå. Mnge av dere har ikke mange muligheter med jenter på deres egen alder. Jentene er kresne, samt at det er en enormt underskudd på jenter. La en skikkelig voksen jente lære dere opp, slik at dere slipper å skuffe jentene dere treffer med lite kunnskaper om sex, kaninjukk samt hurtige utløsninger. Mange voksne jenter har forresten ofte en mye finere kropp, enn disse feite klumpene, også kalt ungjenter, som vagger rundt med kjeften full av mat. Det eneste de vil stappe i seg er mat Anonymous poster hash: 5bc43...76f

• Liker 2
Skrevet

Her var det nok noen dumme unge gutter som svarte. Vis meg den kåte unge gutten på eks 20, som sier nei takk til ei lekker ei på 45. Ikke spill så ovenpå. Mnge av dere har ikke mange muligheter med jenter på deres egen alder. Jentene er kresne, samt at det er en enormt underskudd på jenter. La en skikkelig voksen jente lære dere opp, slik at dere slipper å skuffe jentene dere treffer med lite kunnskaper om sex, kaninjukk samt hurtige utløsninger. Mange voksne jenter har forresten ofte en mye finere kropp, enn disse feite klumpene, også kalt ungjenter, som vagger rundt med kjeften full av mat. Det eneste de vil stappe i seg er mat

Anonymous poster hash: 5bc43...76f

Du...? Har ikke jeg møtt deg før?

Anonymous poster hash: baf3f...d9d

• Liker 1
Skrevet

Jeg går vel ikke som direkte "eldre", men gutter på 18 og oppover (også noen yngre enn dette) har vist meg ekstremt mye interesse opptil flere ganger.

Hyggelig det! ;)

Er 26.

• Liker 1
Skrevet

Er mann i 30 årene. Har alltid likt og tent på eldre damer enn meg selv. Tenner selvfølgelig også på damer på min egen alder, er ikke særlig tiltrukket av yngre jenter selv om de også kan være flotte.

Man kan si mye, men moden frukt er best og ser best ut. Modne damer vet hvordan man har sex. Ikke selvlærte 20 åringer som tror det vet alt fordi de ha lest seg opp på suging på nett.

Anonymous poster hash: 50e41...e4b
Skrevet

Det hadde jeg lett blitt med på, hvis dama var passe stram og pen, og tok kontroll over meg. de eldste er eldst :D hilsen gutt midt i 20 åra :)

Anonymous poster hash: f2ac2...234
Gjest Arbeider
Skrevet

Nei og synes en del eldre kvinner er alt for vulgære når de prøver å sjekke opp yngre menn

Skrevet

Nei og synes en del eldre kvinner er alt for vulgære når de prøver å sjekke opp yngre menn

TS her. For meg så var spørsmålet egentlig helt retorisk/ teoretisk. Jeg har vært gift i over 20 år og er ikke på sjekker'n.

Tråden er egentlig inspirert av den tråden der en kar spør om det samme til jenter i 20 - årene.

Anonymous poster hash: 19aa2...926

Gjest Heartbeat
Skrevet

Mitt inntrykk er at yngre menn er helt ville etter litt eldre damer

Skrevet

Er en mann tidlig i 20-årene, og svaret er et rungende ja. Nå er jeg i et fast forhold og trofast mot min jevnaldrende dame, men sånn i utgangspunktet kan jeg fint bli like tiltrukket av en dame på 40 som en dame på 20. Det er en del voksne kvinner som utstråler en eller annen dyrisk seksualitet.

Ville neppe prøvd meg på dem selv om jeg var singel, men det har mest med sosiale konvensjoner å gjøre, samt det faktum at jeg ikke omgås dem til vanlig og ikke er typen som ofte prøver meg på helt ukjente damer.

Anonymous poster hash: 8a6a1...b9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...