AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Jeg har plutselig fått veldig tørre brystvorter. Har blitt anbefalt å ta vaselin på dem, har noen prøvd dette? Noen som har noen tips til hva jeg kan smøre på? Anonymous poster hash: 7eb28...348
Gjest HappyWaffle Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 vaselin, a-krem som du får på apoteket eller andre nøytrale kremer
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Høres nokså usannsynlig ut at du skal få tørr hud på brystvortene. Du vet du kan få sopp på brystvortene......? Det kan se ut som litt tørr hud. Det behandler du lett med samme soppdrepende salve som en bruker i underlivet. Anonymous poster hash: 6c41b...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Jeg hadde samme problem for noen år siden. Løsningen for meg ble et gammelt kjerringråd fra innlandet. Smør godt med fittsaus utover brystvortene om kvelden. Jeg trodde ikke noe særlig på rådet, ,men tenkte at det skadet ikke å prøve det. Og tro det eller ei. Etter noen uker forsvant problemet med tørre brystvorter. Jeg har siden forsatt med å smøre fittsaus på vortene for sikkerhetsskyld. Etter at jeg begynte med denne behandlingen har jeg ikke vært plaget med tørre brystvorter mere. Og sist men ikke minst. Det behøver ikke være din egen fittsaus. Det er like bra å bruke fittsausen til ei vennine, og så kan man jo ha masse moro på samme tid. Prøv denne behandlingen du også, så skal du se at problemet forsvinner ettter noen uker. Lykke til. Anonymous poster hash: 435af...519
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Jeg hadde samme problem for noen år siden. Løsningen for meg ble et gammelt kjerringråd fra innlandet. Smør godt med fittsaus utover brystvortene om kvelden. Jeg trodde ikke noe særlig på rådet, ,men tenkte at det skadet ikke å prøve det. Og tro det eller ei. Etter noen uker forsvant problemet med tørre brystvorter. Jeg har siden forsatt med å smøre fittsaus på vortene for sikkerhetsskyld. Etter at jeg begynte med denne behandlingen har jeg ikke vært plaget med tørre brystvorter mere. Og sist men ikke minst. Det behøver ikke være din egen fittsaus. Det er like bra å bruke fittsausen til ei vennine, og så kan man jo ha masse moro på samme tid. Prøv denne behandlingen du også, så skal du se at problemet forsvinner ettter noen uker. Lykke til.Anonymous poster hash: 435af...519 Jatta..... Anonymous poster hash: 6c41b...d1f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå