Gå til innhold

Hjelp jeg får pels!


monja

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg oppdaga at jeg holder på å få pels på magen og at det kommer hår på steder på kroppen jeg aldri har hatt hår før. Har snakka med to gravide venninner, som er kommet lenger enn meg, og den ene har det men den andre har det ikke.

Er det flere som holder på å få pels??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. De sier det er ett guttetegn.. :roll:

Er det? :danse:

Egentlig trodde jeg det bare var synsbedrag at det ble mer hår på magen - fordi huden blir spent og hårene står ut og ikke ligger inntil magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen får vist skikkelig "veiviser". Lekkert! Men det forsvinner etter fødselen. Gjorde iallefall det sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:digge: ...kom skal vi klippe sauen i dag.... :digge: ...klippe den bra, ja klippe den bra... :digge: ...kom skal vi klippe Monja i dag.... :digge:

Nei, seriøst altså; Ikke bli bekymret med mindre du får trang til å ule mot månen. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om så utrolig kraftig hårvekst da? (Siden folk trekker inn varulver og slikt :wink: ) Jeg har bare generelt litt mer hår på magen, ikke noe big deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mie!!! :hoho:

Er du ikke glad du har så gode venner, monja?

Men seriøst: Sånn fra opprinnelsens morgen har nok dette vært en måte for den blivende mor å holde seg varm på. Vi har jo hår på kroppen for å holde varmen! Og det blir jo ekstra viktig når man skal sikre avkommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? :danse:

Hmm..... jeg har også fått masse hår på magen.

Og fikk vite på UL på onsdag (33+5) at vi venter en liten gutt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - har fått skikkelig hårvekst på magen ja. Men skal ha jente. Egentlig høres det logisk ut at det kan være et typisk "guttetegn", for kvinner som bærer guttebabyer har vel mer testosteron i omløp(?). Ihvertfall har jeg hørt en del si at de har opplevd både økt sexlyst og hårvekst under gutte-svangerskap... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Jeg har to gutter og opplevde ikke økt hårvekst (men jeg er nå ganske hårete i utgangspunktet :-? ) En venninne av meg har et av hvert kjønn og hun fikk masse lyse hår på magen under begge svangerskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også litt mere hår på magen da jeg gikk med min praktfulle sønn.

Jeg fikk det ikke da jeg gikk med prinsessen min noen år tidligere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, for noen herlige venner jeg har..... *henter ull-saksa til Væren og tusler hjem til Mie for klipping :ler: *

Er det et guttetegn?? Høres jo bra ut for vi har "bestilt" gutt vi :wink:

Godt det ikke er bare meg da.

*Jeg higer ikke etter å ule mot månen da, men så er det jo ikke fullmåne nå heller da..... :sjokk: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...