Gå til innhold

Støtende?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir ikke støtt, men jeg synes ikke bildene er estetisk vakre slik erotiske bilder kan være hvis de er tatt av en dyktig fotograf og hvor modellene ikke ser ut som crack horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Ikke støtt, men så ser jeg ikke tissemannen heller, og hadde jeg det, da hadde jeg blitt støtt :wink: Det er vel typen modeller som er mest støtende, ja :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman
Jeg blir ikke støtt' date=' men jeg synes ikke bildene er estetisk vakre slik erotiske bilder kan være hvis de er tatt av en dyktig fotograf og hvor modellene ikke ser ut som crack horer.[/quote']

så hun ut som en crack hore??? hmm...

og nei, jeg syns ikke de bildene var støtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Nei, det var overhodet ikke støtende. Og uansett, de som ikke liker å se slike bilder kan jo bare la være å kjøpe disse bladene, så kan de andre få lov å kose seg i fred. Det bør være unødvendig å sensurere slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Ikke støtende, men gud så latterlig man ser ut - det føles jo ikke latterlig når man holder på!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ikke støtt av dette bildet, eller noen andre jeg har kommet over i media for den del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Litt enig med Mossa jeg. Jeg blir støtt av sladden og det faktum at jeg ikke skal ha lov til å velge selv hva jeg vil se..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...