Gjest jolene Skrevet 22. april 2004 #1 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har bestemt meg for å gå ned 6kg før sommeren og trenger en god matplan.. Noen som har fulgt en god diett som kan anbefalles..? Tror det er lettere for meg om jeg har en plan som jeg følger slavisk ellers blir det til at jeg bare skeier ut fordi jeg ikke har noen rammer og holde meg til. Har begynt å gå en times tur per dag. Holder dette som trening eller burde jeg gjøre noen styrkeøvelser i tilegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 22. april 2004 #2 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg ville nok trent styrke også. Mer musker = høyere forbrenning:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 22. april 2004 #3 Del Skrevet 22. april 2004 På www.trim.no kan du be om å få tilsendte ferdige dietter, gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jolene Skrevet 22. april 2004 #4 Del Skrevet 22. april 2004 Takk for tipset Morrison. Gikk rett inn på siden og bestillte meg et slankeprogram.. Så får vi bare se om det fungerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå