AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Opplevde noe helt spesielt i en helt vanlig dagligdags situasjon nå nettopp. Skulle strekke meg etter noe, og i sidesynet mitt dannet det seg en farge rundt hånden min og videre ned mot kneet. Fargen var en sterk vanlig blå farge, og den gikk ikke vekk før kanskje 30 sekunder. Den var helt virkelig, føltes ikke som en "illusjon". Kan det være min egen aura jeg fikk se? Og hva skal dette egentlig bety? Anonymous poster hash: 4190f...539
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Det var en illusjon. Bortsett fra i et forbausende lite område akkurat der vi fokuserer oppfatter øyet veldig få detaljer. Det meste av det vi tror vi ser utenfor det er det bare hjernen som fyller inn etter beste evne. Anonymous poster hash: d8a2d...a40
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 rart...håper du får noen bedre svar enn det forrige:) Anonymous poster hash: fb9b5...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Var nok hjernen din som fylte inn info og ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: aa7a5...1a7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Ja, det var auraen din Blå aura signaliserer naivitet og godtroenhet. Anonymous poster hash: 675d4...c75
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå