Noorgie Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Til dere som er yngre og redd for grå hår og skrukk. Det har jo vært debattert opp og ned om hvem som duger. Alt er jo relativt, men dette er en undersøkelse blant svenske kvinner som sier at menn over 40 duger fortsatt..... "Life begins at 40", det er faktisk noe i det ordtaket. Heia oss over 40 https://www.cupido.no/node/179414 2
absinthia Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 De som var dårlige før 40 fortsetter nok med det og de som var bra før 40 fortsetter nok med det. Kan ikke skjønne at det enten skulle skje en magisk forbedring, når man bikker 40 eller at de plutselig ble helt ubrukelige. 5
Marie90 Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 (endret) God sex kommer ifølge Tracey Cox som en kombinasjon av 50% genuin entusiasme/lidenskap, 25% erfaring og 25% natur-gitt "talent". Det høres enkelt ut, men jeg må si meg enig. Den største delen er at man er utrolig tiltrukket av hverandre og viser det. Én del er erfaring, ikke bare ulike partnere, men mye sex i det hele tatt. Resten er rett og slett slik at noen er bedre enn andre - bedre teknikk, vet å vise entusiasme, naturlig gode bevegelser. Alle disse tingene er ikke relatert til alder, dog muligens erfaring, men det varierer jo også. Ettersom menn mister jomfrudommen generelt senere enn kvinner så begynner deres "kurve" senere. Men jeg er enig med posteren over at en mann som er dårlig i senga i 20-årene antakelig fortsetter å være det. Erfaring er ikke bare erfaring - hvis en mann har vært gift med en kvinne i 10 år som stort sett bare ligger der og ikke gir ham noen veiledning på oralsex eller noe som helst (altså tenker at sex er noe som kun er til for å glede menn, noen kvinner er slik), så kan han jo skilles som 45 åring og ikke vite noe som helst, selv om han ellers har hatt mye sex. Menn med tidligere uentusiastiske partnere lærer generelt lite. Jeg spurte søsteren min om dette siden hun har hatt ekstremt mange partnere (jeg vil ikke ligge rundt bare for å forsøke å finne en statistikk...) og hun sa at hun hadde problemer med å bestemme hvilke menn som er gode i senga. Det eneste som er gitt er at ekstremt uerfarne menn sjelden vil være gode. Så i den grad - ja, man safer ved at mann er over 40 ved at han som regel har erfaring. Men det er ikke gitt at han er god i senga bare fordi han er over enn viss alder. Jeg dater enn 44 åring for tiden og til tross for å være kjekk, tidligere gift og stort sett gjøre det bra med damene så har han en oralsex teknikk som må forbedres.... Endret 17. august 2013 av Marie90
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Menn er som vin, vi blir bare bedre og bedre jo mer vi eldes. Kvinner er som epler, de råtner bare jo eldre de blir. Anonymous poster hash: 2d155...575 3
Gjest Lille-pus Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 (endret) Menneskelighet, ro, trygghet. På generell basis selvsagt en større erfaringsdatabase og bedre kunnskap om kvinners variasjon. Mye, mye mindre 'hangup' i perfekthet. Alle de tingene som gjør at begge føler seg ønsket. Endret 17. august 2013 av Lille-pus
Gjest Thai clinch Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Vi er fantastiske, kreative og ufeilbarlige elskere
BoringMachines Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og knuller en mann over 40 -> AMAZING! 2
Gjest sweetsugar Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Åh, har så lyst å finne ut det der 1
Gjest bråkar Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 En blir jo tryggere med årene. Og mer kinky. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 (endret) En blir jo tryggere med årene. Og mer kinky. - ofte som et resultat av tryggheten og innsikten i eget tenningsmønster. Det gjelder begge kjønn altså. Endret 20. august 2013 av Lille-pus 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 du tør ;-) Åh, har så lyst å finne ut det der Anonymous poster hash: 4f799...b6c
Gjest sweetsugar Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 du tør ;-) Anonymous poster hash: 4f799...b6c jeg vil
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 Hva er attraksjonsverdien for deg? jeg vil Anonymous poster hash: 29abb...33c
Mabuse Skrevet 20. august 2013 #15 Skrevet 20. august 2013 Jeg er ikke bare over 40, men over 50 - og nyter sex mer og er definitivt en bedre elsker enn noen gang. Hemmeligheten? Les Lillepus # 5 og # 10. Det grunnleggende er kjemien som oppstår mellom partnerne. Så har jeg fått et mye større register å spille på. Sex er mye mer enn kuk i fitte - det er det også, men man kan gjøre underverker med fingre, hender, lepper og tunge. Nå vet jeg at jeg kan få enhver kvinne som ikke har spesielle orgasmevansker til å komme flere ganger (forutsetningen er selvsagt at hun er tent på meg i utgangspunktet og trygg på seg sjøl), og det gir selvfølgelig en grunnleggende selvtillit. Det handler ikke om å være supermann, eller gjøre fullt av akrobatiske øvelser eller ha så og så mange cm kuk, men om å lese den andre, ha litt fintfølelse og være lidenskapelig. 3
oslom Skrevet 21. august 2013 #16 Skrevet 21. august 2013 Åh, har så lyst å finne ut det der Du burde
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #17 Skrevet 21. august 2013 Nei, det synes jeg ikke . Synes de har litt vanskeligere for å få det til. De yngre har en mer stiv kuk og har litt lettere for å komme. Min erfaring. Anonymous poster hash: dd7bd...fe8
Gjest Lille-pus Skrevet 21. august 2013 #18 Skrevet 21. august 2013 (endret) Nei, det synes jeg ikke . Synes de har litt vanskeligere for å få det til. De yngre har en mer stiv kuk og har litt lettere for å komme. Min erfaring. Anonymous poster hash: dd7bd...fe8 Interessant.... Jeg synes ikke det er spesielt vanskelig for mine menn i alle fall å hverken 'få det til', ha en stiv kuk eller å komme. - det kan selvsagt ha noe med meg å gjøre ... men jeg tror mesteparten av dette faktisk har mye (om ikke alt) med stemningen mellom oss å gjøre, ingen krav, ikke hastverk, åpen sjel og på alle vis uttrykt "du er det mennesket jeg ønsker, skatt". Endret 21. august 2013 av Lille-pus
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2013 #19 Skrevet 21. august 2013 Nei, det synes jeg ikke . Synes de har litt vanskeligere for å få det til. De yngre har en mer stiv kuk og har litt lettere for å komme. Min erfaring. Anonymous poster hash: dd7bd...fe8 Da lurer jeg på hvilke 40åringer du har vært borti.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #20 Skrevet 21. august 2013 Man kan jo lure på det samme om damer over 40...Det sies jo at de er det,men jeg har tilgode å teste det ut... Anonymous poster hash: cc02d...256
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå