monokini Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Jeg fikk operert inn 265 gram silikon i hvert bryst for omtrent 6 måneder siden. Var da sikker på at dette var det rette, og gledet meg enormt. De første dagene var jeg ekstremt misfornøyd og i sjokk over hvor harde og sprengte de var. Dette gikk seg til etterhvert, og de har nå blitt fine og forholdsvis myke. Men! De er harde når jeg ligger på ryggen, kaldere enn resten av kroppen, og når jeg ligger inntil kjæresten min kjenner jeg at det er noe imellom oss. Savner de myke puppene mine. Kanskje det var dette som måtte til for at jeg skulle skjønne at jeg var fin som jeg var. Så lurer jeg på, er det noen her som har fått fjernet sine innlegg? Hvordan ser puppene dine nå, ut i forhold til før du fikk operert inn silikon? Er du glad for at du fjernet dem, og hva var din grunn? Hadde 75b før, bruker 75c nå.. Vil bare ha mine myke varme bryster tilbake, men er redd de blir helt tomme.. Er 21 år forresten.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Dette er grunnen til at det burde vært myye høyere aldersgrense og strengere kriterier for å kunne gjennomføre et slikt inngrep. Du burde jo tenkt deg til at de selvfølgelig ble hardere når det er en protese inni der som er ganske så fast og at du vil kjenne at det er fremmedlegme i kroppen din, noe det faktisk er. Men til spørsmålet ditt så vil jeg si at hvis du hadde faste bryster før du opererte vil de nok føles helt fine selvom du tar ut protesene, noe annerledes kan de nok bli, men det er veldig kort tid siden du opererte så vil ikke tro det er nevneverdig. Men tenk deg godt om slik at du ikke angrer igjen når du har fjernet de og ønsker å få de inn igjen, det er ikke bra for kroppen å gå igjennom så mange inngrep på så kort tid. Anonymous poster hash: a7e60...b47 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå