AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Hei hvem kan man kontakte i utlandet hvis man får problemer særlig med politiet, eller har i Norge for å anmelde noen?? altså har jeg hatt et problem med en politibetjent i utlandet ikke min feil, men hans feil og vil anmelde han i Norge Hvordan skal jeg gjøre det?? Anonymous poster hash: 7a3a2...d22
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Du kan ikke dra hjem og anmelde ham her, det gjør du i landet du befinner deg i. Anonymous poster hash: 69c87...d19 1
JKfotball Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Du kan ikke dra hjem og anmelde ham her, det gjør du i landet du befinner deg i. Anonymous poster hash: 69c87...d19 Prøvde det, men det gikk ikke??
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Det kommer helt an på hva slags problemer du har. Du kan ikke anmelde ham i Norge, men hvis du trenger bistand, kan du ev. kontakte UD. Helt ærlig høres det ikke ut som om dette er en sak for UD. Anonymous poster hash: c2cf9...721
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå