Gå til innhold

Nå må jeg bare ha kuk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er helt frustret. Må bare ha sex snarest mulig. Hvordan skal jeg finne en kåt hingst i en fart. Kom med gode råd. Anonymous poster hash: 82ee5...a82

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenge inn en enkel profil på cupido, gaysir, møteplassen, sukker, eller en annen kontaktside. I løpet av to minutter vil postkassen din være full. Bor du i en større by (Oslo, Bergen, Kristiansand, Stavanger, Trondheim, Alta, osv) vil sjansen være stor for at du har en eller annen hingst på døra før det er gått en time.

Anonymous poster hash: 61b24...fa7
  • Liker 1
Skrevet

Dra for å reparere bilen på et verksted. Da får du lett kontakt med gutta på gulvet, hvis du vil. Legg berdsiden til. og fittlysten renner ut av gutta. Nå kan du fikse deg en kontakt, som fikser bilen din gratis, mot fitte. Da er det full pot for deg. Du blir gjennompult i fitta, og du får reparert bilen.

• Liker 1
Skrevet

Vell! Jeg er gira på fitte!

Skrevet

Dra for å reparere bilen på et verksted. Da får du lett kontakt med gutta på gulvet, hvis du vil. Legg berdsiden til. og fittlysten renner ut av gutta. Nå kan du fikse deg en kontakt, som fikser bilen din gratis, mot fitte. Da er det full pot for deg. Du blir gjennompult i fitta, og du får reparert bilen.

Tenk om hun ikke har bil da?

Jeg foreslår å ringe første og beste på kontaktlisten din! Er alltid noen som vil ha sex, bare til å ringe de riktige folkene. Evt kan du dra på byn å finne deg noe, eller mennene som jobber på 7/11 midt på natten er ofte klar for noe, fordi de kjeder seg på jobb.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil også knulles av en kåt hingst nå!! Rumpa mi er klar for det!

Tor

Anonymous poster hash: c6832...102
Skrevet

Åh..?

Anonymous poster hash: cb8a4...973

Skrevet

Det er jo bare så lett som å trykke litt på telefonen og ringe noen som har det. Easy like that! :)

• Liker 3
Skrevet

Det er jo bare så lett som å trykke litt på telefonen og ringe noen som har det. Easy like that! :)

Kjenner du en som liker menn også?? :wink:

Skrevet

Kjenner du en som liker menn også?? :wink:

Ja. Men har han ikke på tlf.lista lengre. Sorry!! :(

Skrevet

Ja. Men har han ikke på tlf.lista lengre. Sorry!! :(

Ahhhhh......... too bad, men takk for omtanken!!

Skrevet

Slenge inn en enkel profil på cupido, gaysir, møteplassen, sukker, eller en annen kontaktside. I løpet av to minutter vil postkassen din være full. Bor du i en større by (Oslo, Bergen, Kristiansand, Stavanger, Trondheim, Alta, osv) vil sjansen være stor for at du har en eller annen hingst på døra før det er gått en time.

Anonymous poster hash: 61b24...fa7

Bra tips, anonymbruker :)

TS, gjør som anonymbruker skriver, eller så kan du dra på byen. Mange single og kåte menn ute på byen, og det er ikke vanskelig for ei dame å få seg noe.

• Liker 1
Skrevet

Bra tips, anonymbruker :)

TS, gjør som anonymbruker skriver, eller så kan du dra på byen. Mange single og kåte menn ute på byen, og det er ikke vanskelig for ei dame å få seg noe.

Var det ikke en mann som het tor som ville ha kuk da?

Gå på gay bar da?

Hvis ts er jente så er det lørdagskveld og mange er nok allerede ute på byen selvom det fortsatt er litt tidlig. Jenter har aldri problem med å få seg en quikie ;)

• Liker 2
Skrevet

Var det ikke en mann som het tor som ville ha kuk da?

Gå på gay bar da?

Hvis ts er jente så er det lørdagskveld og mange er nok allerede ute på byen selvom det fortsatt er litt tidlig. Jenter har aldri problem med å få seg en quikie ;)

Er TS en mann? H*n skriver ikke noe slik?!! Så da antok jeg at det var ei kvinne.

Men hvis du ser så er det en annen anonymbruker som har skrevet følgende (siterer det), og som er mann (men det er vel ikke TS? )

Jeg vil også knulles av en kåt hingst nå!! Rumpa mi er klar for det!

Tor

Skrevet

Er TS en mann? H*n skriver ikke noe slik?!! Så da antok jeg at det var ei kvinne.

Men hvis du ser så er det en annen anonymbruker som har skrevet følgende (siterer det), og som er mann (men det er vel ikke TS? )

Aaaah ja fatta det nå, puh godt å få det avklart! hehe

Skrevet

Jeg er mann ja men jeg er ikke ts.

Tor

Skrevet

Jeg er mann ja men jeg er ikke ts.

Tor

Jeg skjønte jo at du er mann (siden du heter Tor), men en bruker lurte på om du var TS, siden dere begge to skrev som anonyme :)

• Liker 1
Skrevet

Hei

Er det slik dere kvinner tenker noen ganger? At dere bare må ha penis inni dere?, så intenst altså?

Fungerer det ikke å onanere bort lysten?

Anonymous poster hash: 90cf6...dd4
  • Liker 1
Skrevet

eller du kan gjøre som ei jente gjorde på en fest jeg var på, skrike ut at hun vil ha kuk...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...