pinar Skrevet 17. august 2013 #21 Skrevet 17. august 2013 Ooh, jeg skal ut og reise i jula så jeg skal ha alt annet enn en vanlig jul i år Kommer ikke til å ønske meg noe som helst Hvor?
Gjest Funky Punk Skrevet 17. august 2013 #22 Skrevet 17. august 2013 Ønsker meg: -en slik stor sak til å ha sleiver, stekespader, visper og slikt i. Bruker i dag et diger ølglass, men det er ikke stort nok -frisørtime -sko, bukser, myke og varme gensere, samt masse hjemmestrikka sokker og pulsvarmere. -nettbrett -kjøkkenmaskin med kjøttkvern og diverse ekstrautstyr Og litt mer uoppnåelige ønskene er: -nytt sted å bo så jeg slipper trampende naboer over soverommet mitt -god helse 1
Gjest Raindrops Skrevet 17. august 2013 #24 Skrevet 17. august 2013 Trodde ikke jeg ønsket meg noe, men denne tråden ga meg tips. Hjemmestrikkede ting og penger til BSU skal definitivt inn på ønskelisten. Ellers så har jeg igrunn ikke tenkt så mye på det. Jeg trenger skikkelige løpesko og litt diverse annet, men det er ting jeg foretrekker å kjøpe selv.
Alina X Skrevet 17. august 2013 #25 Skrevet 17. august 2013 Penger Gavekort på H&M og Ikea "Smarte"klær som sokker,ullundertøy,skjerf og vanter Neglelakker Røkelse Parfyme fra Cacharel Fine og enkle smykker Pynteting i pudderosa,lys lilla,lys blått,brunt og beige Koke og bakebøker Olivenolje,pasta,marmelader og lignende Havana blanco rom,riesling vin og champagne.
loffen Skrevet 17. august 2013 #26 Skrevet 17. august 2013 Jeg ønsker meg at folk skal slutte å skrive: tidelig korslig værst til dagen i fjord lakt osv. 5
bobler Skrevet 18. august 2013 #27 Skrevet 18. august 2013 -søte mobildeksel -øredobber -tegnesaker -stativ og krakk til keyboard -ny penn til bamboo -morsome dupeditter -USB-kabler (tuller ikke engang) -sånn brett for å kjøle ned pc vifta -pc-spill -xbox-spill -gamecube-spill (selges det lenger?
Gjest Skrevet 18. august 2013 #28 Skrevet 18. august 2013 Høye hæler og vin. Evt. Brennevin. Og en ny rød leppestift.
Eksotisk Skrevet 18. august 2013 #29 Skrevet 18. august 2013 Trodde heller ikke at jeg ønsket meg noe, men dette satte tankene igang. Hjemmestrikka ting BSU-penger Fotostativ, fotoveske Treningssokker kjøkkengardiner Hodelykt Gavekort på rema1000
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #30 Skrevet 18. august 2013 Trodde heller ikke at jeg ønsket meg noe, men dette satte tankene igang. Hjemmestrikka ting BSU-penger Fotostativ, fotoveske Treningssokker kjøkkengardiner Hodelykt Gavekort på rema1000 Haha, du vet det er leggetid når du på død og liv ikke fatter hva søren USB-penger er for noe Anonymous poster hash: a1ebc...807
Eksotisk Skrevet 18. august 2013 #31 Skrevet 18. august 2013 Haha, du vet det er leggetid når du på død og liv ikke fatter hva søren USB-penger er for noe Anonymous poster hash: a1ebc...807 Hehe, sånn er det. God natt til deg
Silfen Skrevet 18. august 2013 #32 Skrevet 18. august 2013 Jeg får ikke julegaver, så jeg ønsker meg ingenting. Det hender jeg koster på meg litt til meg selv, slik som tatoveringen jeg ga meg selv til bursdagen.
Fanderay Skrevet 18. august 2013 #33 Skrevet 18. august 2013 -Svart Alexander wang rockie veske -Bøker: fortrinnsvis russisk litteratur, gjerne Dostoyevsky Brødrene Karamazov -Mascara: Lancome definicils -Parfyme: l'heure bleu Guerlain -Svarte ullstrømpebukser -Stort firkantet silkeskjerf -Armbånd, enkel sølvlenke eller et stjernetegn-armbånd fra Bjørg
pinar Skrevet 18. august 2013 #35 Skrevet 18. august 2013 Singapore og Thailand Så spennende! Jeg skal og reise da. For ikke å avspore så ønsker jeg meg penger siden jeg skal på tur.
Pearl2.0 Skrevet 18. august 2013 #36 Skrevet 18. august 2013 Så spennende! Jeg skal og reise da. For ikke å avspore så ønsker jeg meg penger siden jeg skal på tur. Oi hvor skal du da? Jeg ønsker meg også penger da Og at turen blir fin og minnerik!
Fanteria Skrevet 18. august 2013 #37 Skrevet 18. august 2013 Her er hele lista mi. Nå er bursdagen min rett rundt hjørnet, så jeg tenkte jeg skulle hjelpe mannen litt *kremt* Nøkkelbånd i skinn (brun eller grå) finnes på etsy.com eller hviit.no Baggasjelapp i skinn brun eller sort – finnes på etsy.com passetui veske – Tory Burch, Black Robinson Double Zip Tote Bag Pour La Victoire , Provence Tote MICHAEL Michael Kors Large Selma Top-Zip Satchel Tiger of Sweden, Sadine Tiger Bag Gavekort på Høier Lommebok i brunt skinn Skijakke i blått/turkist Parkas i sort til vinteren Vintersko Reise Grått/beige tiger of sweden skjerf (sellata scarf) Ny rettetang – fra frisør PT timer Hvit sengekappe 160x200 Morgenkåpe i grov frotte Veske fra hviit.no – all the things i need… and a little more Mariusgenseren Penger til oppussing ..og lester!
Anglofil Skrevet 18. august 2013 #38 Skrevet 18. august 2013 (endret) * Penger * CSI: Unsolved (spill Nintendo DS) * Sekk til pc * Ferry food av Bjørn Ferry (bok) * Evolusjon - Dagfinn Lyngbø (dvd) * Ka e vitsen? - Dagfinn Lyngbø (dvd) * Dronningen av Ingar Sletten Kolloen (bok) * Lommebok * DBS-bysykkel * Brun skinnveske Mvh Yvonne Endret 18. august 2013 av Yvonne
Gjest DevilAngel Skrevet 18. august 2013 #39 Skrevet 18. august 2013 I år har jeg bare en ting på ønskelisten jeg.. NEGLAKK
pinar Skrevet 18. august 2013 #40 Skrevet 18. august 2013 Oi hvor skal du da? Jeg ønsker meg også penger da Og at turen blir fin og minnerik! Mellom Amerika
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå