AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Er studiestart og masse festing, men også en del gåing til og fra i mørket. Jeg har vært ute for mye rart og har derfor alltid en pepperspray på meg, bare sånn i tilfelle. Men ofte ber jo dørvaktene om å få se i veska pga. medbragt drikke etc. Har jeg lov til å ta den med inn når den er lisensfri? Til nå har jeg måttet gjemme den i bh'en. Fuker jo greit det men føles litt unødvendig. Og vil uansett være litt diskre, folk trenger ikke vite det liksom. Anonymous poster hash: 20e9d...ede
jabx Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 "Det er ulovlig for privatpersoner å eie peppersprayvåpen eller beholdere med pepperspray uten tillatelse fra politiet." 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 "Det er ulovlig for privatpersoner å eie peppersprayvåpen eller beholdere med pepperspray uten tillatelse fra politiet." Som sagt; denne er lisensfri og helt lovlig for privatpersoner, og faller altså ikke inn under våpen. En "ekte" pepperspray må man ha våpenlisens for. Spørsmålet handler om hvorvidt jeg kan ta den lisensfrie utgaven med på utesteder. Anonymous poster hash: 20e9d...ede
Gjest meh Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Ja, men det er opp til dørvakten om du skal få ta den med inn eller ikke. Eiers rett.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Ok, så noen steder kan jeg bli stoppet, andre ikke? Får jeg fortsette å gjemme den, så får de bare hive meg ut om de oppdager det da:P Anonymous poster hash: 20e9d...ede
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå